top of page

Barillà: Κόντρα στη Juventus θα χρειαστεί να δώσουμε το 120%


Τρεις ημέρες μετά το ταξίδι στο Τορίνο, ο σταυροφόρος μέσος Antonino Barilla συναντήθηκε με τους δημοσιογράφους για μια συνέντευξη Τύπου στο Τεχνικό Κέντρο της Collecchio, να προβεί σε απολογισμό του αγώνα κατά της Γιουβέντους. «Πρέπει να πω ότι φέτος ήμουν ανοιχτός σε κάθε απόφαση που θα λάμβανε η εταιρεία, ξέραμε ότι η Parma θα πρέπει να δημιουργήσει ένα σημαντικό ρόστερ για να παίξει στη Serie A, οπότε αν ερχόταν μια πρόταση στην οποία μου πρότεινε μια λύση για να φύγω για καλό και για τους δύο, θα τη δεχόμουν χωρίς προβλήματα. Αυτό δεν έχει συμβεί, έχω εργαστεί για να είμαι έτοιμος και τώρα συλλέγω τους καρπούς. Την ίδια στιγμή απομένουν έξι μήνες έως το τέλος της σεζόν και δεν μπορώ να εφησυχαστώ ούτε λεπτό". «Αυτή η Serie A χρειάζεται λιγότερα λάθη και πολλή ποιότητα, προσπαθώ να δουλέψω σκληρά και να βοηθήσω τους συμπαίκτες μου, γιατί ξέρω ότι αυτό είναι ένα πολύ δύσκολο πρωτάθλημα. Οι συνθήκες μου; Τώρα είμαι καλά, έβγαλα μια κούραση με τον καλύτερο τρόπο την περασμένη εβδομάδα, πήρα ένα καλό αγώνα. Συνεχίζω την ανάκαμψη και ελπίζω να επιστρέψω αύριο στην ομάδα ".

"Ο αγώνας με τη Spal;

Περισσότερο από μια απροσεξία. Νομίζω ότι θα έπρεπε να κυνηγήσουμε και άλλο γκολ για να τελειώσουμε τον αγώνα, αντί να χαλαρώσουμε λίγο», η SPAL προσπάθησε να ρίξει όσο το δυνατόν πολλές μπάλες στην περιοχή, επειδή έχει ψηλούς επιθετικούς και έχουμε υποστεί αυτό το είδος της κατάστασης . Για 75 λεπτά πιστεύω ότι κάναμε ένα από τα καλύτερα παιχνίδια της σεζόν, είχαμε κάποιες ευκαιρίες να το τελειώσουμε, πρέπει να περιορίσουμε τις πτυχές που σχετίζονται με τη συγκέντρωση. Γνωρίζουμε ότι τώρα θα παίξουμε εναντίον ισχυρών ομάδων, για αυτό θα πρέπει να δώσουμε το 120%, και πάλι ίσως να μην είναι αρκετό, αλλά πάμε στο Τορίνο διαβεβαιωμένοι για να παίξουμε το παιχνίδι μας και λίγο με τη βοήθεια της να πάρουμε κάποια οφέλη. Το πρώτο μου γκολ στη Serie A ήταν εναντίον της Juve, αλλά αυτά είναι αναμνήσεις τώρα, προτιμώ να σκεφτόμαστε το παρόν ".

«Η Juventus μπορεί να αντέξει τα πάντα, εμείς είμαστε αυτοί που δεν μπορούμε να κάνουμε λάθη, γνωρίζουμε ότι όλοι μας πρέπει να κάνουμε το καλύτερο δυνατό και να προετοιμαστούμε για να μπούμε στον αγωνιστικό χώρο με τον καλύτερο τρόπο, έχοντας επίγνωση των μέσων μας.»

bottom of page