top of page

Inglese: Αυτή η ομάδα δίνει συνεχώς τα πάντα στο γήπεδο


Αφού σημείωσε το έκτο του γκολ της σεζόν κατά τη νίκη της απόψε από την Ουντινέζε, ο Roberto Inglese είχε αυτό να πει στον Τύπο:

«Θέλαμε να ξεκινήσουμε όπως είχαμε τελειώσει. Απολαύσαμε ένα μεγάλο πρώτο μισό της σεζόν και αυτή η ομάδα απέδειξε την ταπεινοφροσύνη και την επιθυμία να ξαναβρεθεί ξανά. Ξεκινήσαμε πραγματικά καλά. Το πέναλτι; Μου φαινόταν ξεκάθαρο εκείνη τη στιγμή. Ο διαιτητής έκανε καλά να συμβουλευτεί το VAR και ο Gervinho το κέρδισε έξυπνα.

"Νομίζω ότι τα πήγαμε καλύτερα στο πρώτο ημίχρονο παρά στο δεύτερο, αλλά αυτό είναι φυσιολογικό. Ήταν ο πρώτος μας αγώνας και δεν μπορούμε να έχουμε αυτή την ένταση όλοι. Μπορείτε να δείτε την σταθερότητα και τη συνοχή αυτής της ομάδας. 11 παίκτες που τρέχουν παντού και δίνουν τα πάντα. Αυτό προφανώς βοηθάει στην επίτευξη των αποτελεσμάτων. Έχουμε ένα θετικό πλεονέκτημα από την άποψη της κατάταξης του πρωταθλήματος, αλλά η Udinese είναι ένα παράδειγμα μιας ομάδας που έχουν ενισχυθεί. Κάθε ομάδα κυνηγάει η μία την άλλη. Πρέπει να κρατήσουμε τα πόδια μας στο έδαφος και να επιτύχουμε τη σωτηρία το συντομότερο δυνατό.

"Έχω παίξει πάντα με αυτό τον τρόπο", συνέχισε. "Ίσως να παίζεις για μια ομάδα όπως η Parma και να αποκτάς αυτό το είδος των αποτελεσμάτων σημαίνει ότι τα πάντα έχουν περισσότερη απήχηση. Το στυλ παιχνιδιού μου βασίζεται στο τρέξιμο και στις μάχες, που ίσως χάνει λίγο τη συνέπεια στο. Ωστόσο, τα έχω πάει πολύ καλά μέχρι στιγμής για να αξιοποιήσω στο έπακρο τις ευκαιρίες μου. Έχω παίξει πάντα σε αυτούς τους τύπους ομάδων και νομίζω ότι είναι ο φυσικός μου τόπος. Με τον Gervinho, καταφέραμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τα χαρακτηριστικά μας, αλλά είμαστε οι πρώτοι επιτιθέμενοι που πρέπει να βοηθούν στην άμυνα πριν επιτεθούμε ξανά. Αυτά είναι πράγματα που έχουν μελετηθεί και εργαστεί και δεν συμβαίνουν μόνο τυχαία.

"Έχω παίξει πάντα για ομάδες που σκοπεύουν να παραμείνουν και έχω έναν κύριο ρόλο επειδή δεν μπορώ να περιμένω να έχω την μπάλα μπροστά από το τέρμα. Εάν θέλουμε να παραμείνουμε ψηλά και να πάρουμε αποτελέσματα τότε θα πρέπει να τρέξουμε και να βελτιωθούμε, έπειτα πρέπει επίσης να είμαστε ήρεμοι όταν παίρνουμε την μπάλα. Ο καθένας θέλει να βελτιωθεί, συμπεριλαμβανομένου εμού. Η Εθνική Ομάδα; Είναι φυσιολογικό να το σκέφτομαι. Εκτός από τον Immobile, δεν νομίζω ότι υπάρχει κανένας άλλος παίκτης που πραγματικά χαράζει ένα σημείο για τον εαυτό του. Το επίπεδο είναι παρόμοιο. Επομένως, το σκέφτομαι.

"Η Spal θα είναι μια ακόμη μάχη και εμείς θα προετοιμαστούμε για αυτήν με τον ίδιο τρόπο που προετοιμαζόμαστε για όλους τους άλλους αγώνες μας. Θα παίξουμε με λίγο περισσότερη ηρεμία, λαμβάνοντας υπόψη το σημερινό αποτέλεσμα, αλλά θα προσπαθήσουμε να επιβάλουμε το παιχνίδι μας και ελπίζουμε να κερδίσουμε. "

bottom of page