top of page

Rigoni: Ο πρωταρχικός μας στόχος πρέπει να είναι η σωτηρία


Στο τέλος του αγώνα (1-3) κατά της Genoa ο Luca Rigoni σχολίασε την απόδοση των Σταυροφόρων στην μικτή ζώνη.

"Δεν πανηγύρισα;

Νομίζω ότι ήταν σωστό, γιατί αυτοί οι οπαδοί πάντα με αγάπησαν, ήταν ένα σημαντικό γκολ σε μια συγκεκριμένη ημέρα μετά από τρία χρόνια που έζησα εδώ. Πρέπει να συγχαρούμε τα παιδιά, μας έλειπαν ο Gervinho και ο Inglese όμως σήμερα έχουμε αποδείξει ότι αξίζουμε την εμπιστοσύνη του προπονητή. "

"Αρχίζω να τα πάω καλά τώρα, χρειαζόμουν δύο ή τρεις αγώνες, έφτασα στα τέλη Ιουλίου στην Parma, νομίζω ότι τα έθεσα με τον καλύτερο τρόπο. Αλλάξαμε πολλούς παίκτες στη κορυφαία κατηγορία και δεν είναι ποτέ εύκολο, πρέπει επίσης να κατανοήσουμε τις μεθόδους εργασίας του Mister: Νομίζω ότι είμαι πολύ καλά και είμαι ευτυχής για τους αγώνες που έδωσα μέχρι στιγμής ". "Η αντίδρασή μας σήμερα; Σε άλλες αναμετρήσεις δε καταδείξαμε τα κενά. Η Napoli μας χρησίμευσε για να καταλάβουμε ότι είμαστε μια καλή ομάδα, αλλά θα πρέπει να παίξουμε προσωπικότητα, δεν είναι ποτέ εύκολο, σήμερα είχαμε τη σωστή εμφάνιση και τα πήγαμε καλά. Εδώ υπάρχουν παίκτες υψηλής ποιότητας, θυσιάζουμε ο ένας τον άλλο, ο πρωταρχικός μας στόχος πρέπει να είναι η σωτηρία. Η φυσικη μου κατάσταση; Στο δεύτερο ημίχρονο ήμουν λίγο κουρασμένος δεδομένου ότι δεν έχω πάρει αρκετό χρόνο ακόμα"

bottom of page