top of page

Ceravolo: Ξέρουμε πώς να υποφέρουμε ως ομάδα


Ο Fabio Ceravolo χθες στη Γένοβα ξεκίνησε στο κέντρο της επίθεσης της Parma Calcio και σημείωσε το τρίτο τέρμα της νίκης (1-3) εναντίον της Genoa. Σε μικτή ζώνη ο επιθετικός των Crociati σχολίασε με αυτά τα λόγια τη δεύτερη εκτός έδρα μας νίκη στο πρωτάθλημα:

"Είμαι καλά, έγινα αλλαγή επειδή ένιωσα ενοχλήσεις στις κράμπες. Η δύναμή μας δεν έχει κόπηκε μετά το αρχικό μειονέκτημα. Δεν ήταν εύκολο, εδώ στο Ferraris ενάντια σε αυτό το κοινό. Εδώ δεν είναι ποτέ εύκολο. Είχαμε την προσωπικότητα να ισοφαρίσουμε αμέσως με τον Rigoni και στη συνέχεια να το ανατρέψουμε με τα δύο τέρματα του Siligardi και το δικό μου, πράγμα που μας έδωσε την αίσθηση ότι είμαστε καλή ομάδα. Είμαι πολύ χαρούμενος που σκόραρα. Επωφελήθηκα από μια σημαντική ευκαιρία. Ελπίζω να επωφεληθώ από πολλές άλλες. Να σκοράρεις στην Serie A στο Ferraris και να κερδίζεις έχει μια πολύ ιδιαίτερη γεύση. Δεν το πιστεύω ακόμα. Ίσως μόνο σε σύντομο χρονικό διάστημα θα συνειδητοποιήσω ότι σήμερα έχουμε κάνει μια σπουδαία επιχείρηση. Η δύναμή μας είναι η συνειδητοποίηση των ποιοτήτων μας. Γνωρίζουμε πώς να υποφέρουμε. Είμαστε μια ομάδα που δίνουμε λίγους χώρους.

Σήμερα, μετά το τρίτο μας τέρματα αποφασίσαμε να διατηρήσουμε το αποτέλεσμα, να αμυνθούμε καλά και να αντεπιτεθούμε. Τώρα θα ξεκουραστούμε για λίγες μέρες, θα επαναφορτίσουμε τις μπαταρίες και στη συνέχεια θα είμαστε έτοιμοι να αγωνιστούμε και πάλι. Φυσικά συνεχίζουμε να βλέπουμε την επίτευξη της σωτηρίας. Τώρα ας σκεφτούμε να πάρουμε όσο το δυνατόν περισσότερους πόντους. Χρειάζομαι πολλά τέρματα.

Μου έλειπε ένα σύνθημα για να μου δώσει το σωστό κυνισμό. Αυτή ήταν η καλύτερη ευκαιρία. Ας απολαύσουμε τη στιγμή. Η Serie A είναι δύσκολη, δεν είναι σαν τη Β. Υπάρχει ανάγκη για περισσότερη θυσία σε αυτή την κατηγορία. Στη Β έχεις τρεις ή τέσσερις ευκαιρίες, στη Α ίσως μια μόνο για να την εκμεταλλευτείς, να σκοράρεις και να το κρατήσεις, μόλις περνάς μπροστά είναι ένα πνεύμα θυσίας. Γνωρίζουμε ότι, σε αυτό το έργο, οι πρώτοι αμυντικοί είμαστε εμείς οι επιθετικοί. Ο προπονητής από αυτή την άποψη είναι πολύ καλός στο να γνωρίζει πώς να μας οργανώσει. Δεν ακούω την κριτική εναντίον μου.

Κλείνω τα αυτιά μου και εργάζομαι στη προπόνηση. Έμεινα στην Πάρμα επειδή η ομάδα πιστεύει σε μένα. Όταν έχω την ευκαιρία να παίξω, όπως και σήμερα, πρέπει να την εκμεταλλευτώ στο μέγιστο. Αφιερώνω το γκολ στην οικογένειά μου, που είναι πάντα κοντά μου. Είναι η δύναμή μου. Στο τέλος της σεζόν θα καταλήξουμε σε συμπεράσματα και θα δούμε αν είμαστε κατάλληλοι για αυτή την κατηγορία. Σήμερα βάζω ένα τούβλο, ελπίζω να βάλω πολλά άλλα ".

bottom of page