top of page

Gervinho: Η σωτηρία για μας είναι σαν το πρωτάθλημα. Είμαστε μια συμπαθητική ομάδα και οι οπαδοί με


Το γκολ του ενάντια στη Cagliari έχει ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο, αλλά πρωτίστως αντιπροσωπεύει το κερασάκι σε μια εξαιρετική ομαδική παράσταση που επέτρεψε στους Σταυροφόρους να πάρουν τη δεύτερη διαδοχική νίκη, την πρώτη στο Tardini αυτή τη σεζόν. Ο Gervinho έδωσε μια μακρά συνέντευξη στη Gazzetta dello Sport, όπου μίλησε για το τέρμα του, την Parma και όχι μόνο. Ο Ιβοριανός έχει επανέλθει στην καριέρα του, από τις απαρχές της πατρίδας του έως την περιπέτεια στην Κίνα .

Εδώ είναι ένα μικρό απόσπασμα της συνέντευξης του που μπορείτε να βρείτε στη σημερινή έκδοση της εφημερίδας:

Τι σκέφτηκα κατά τη διάρκεια της φάσης που οδήγησε στο γκολ μου ενάντια στη Cagliari; Δεν το σκέφτηκα, αυτό είναι όλο. Το παιχνίδι μου είναι η ταχύτητα και η φαντασία. Καθαρό ένστικτο. Και όταν είδα τους ανθρώπους ευτυχισμένους για το τέρμα μου, για μένα ήταν το πιο όμορφο δώρο. Ο στόχος μου είναι να έρχονται να με βλέπουν. Οι οπαδοί με καλωσόρισαν πολύ καλά. Ξέρω ότι ο κόσμος εδώ έχει υποστεί πολύ πόνο τα τελευταία χρόνια μετά από την πτώχευση και τους αγώνες στη Serie D. Ήρθα εδώ επειδή ο Faggiano με έχει φλερτάρει εδώ και αρκετό καιρό, σαν να ήμουν μια όμορφη γυναίκα, με έκανε να αισθάνομαι σημαντικός και τώρα είναι στο χέρι μου να επιστρέψω αυτή την αγάπη που έλαβα και λαμβάνω κάθε μέρα ».

"Η Parma με έψαξε και ήταν ωραίος για μένα ως προορισμός. Δεν νιώθω υποβαθμισμένος επειδή ήμουν συνηθισμένος να παλεύω για τίτλους και τώρα πρέπει να κερδίσω τη σωτηρία. Η παραμονή στη Serie Α, για εμάς, είναι σαν να κερδίζουμε το Scudetto. Είμαστε μια συμπαθητική ομάδα και έχουμε πίσω μια ολόκληρη πόλη που μας χαροποιεί. Ο προπονητής; Έχουμε δημιουργήσει μια καλή σχέση, μιλάει πολύ μαζί μου, με κοιτάει, με ρωτάει, μου δίνει συμβουλές. Και μου αρέσει επειδή αντιμετωπίζει τον καθένα με τον ίδιο τρόπο. Ένας σίγουρος οδηγός για να πας μακριά

bottom of page