top of page

Calaio: Μεγάλη νίκη, υποφέραμε όλοι μαζί σαν ομάδα


Ο Emanuele Calaiò με το χατ- τρικ του ήταν ο πρωταγωνιστής της χθεσινής νίκης εναντίον της Palermo στο Tardini. Αυτά είναι τα λόγια του στη Μικτή Ζώνη στο τέλος του αγώνα: «Ήταν μια όμορφη βραδιά, που στέφθηκε από αυτό το όμορφο χατ - τρικ και μια μεγάλη νίκη. Αυτοί είναι τρεις ήσσονος σημασίας βαθμοί, κερδισμένοι εναντίον μιας ισχυρής ομάδας. Αυτή η νίκη μας δίνει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και ηρεμία για να αντιμετωπίσουμε τα επόμενα δύο παιχνίδια στο Tardini ενάντια σε δύο από τους άμεσους ανταγωνιστές μας. Για μια ώρα τα πήγαμε πολύ καλά. Στη συνέχεια πέσαμε λίγο, ίσως λόγω της σωματικής εξάντλησης. Η Palermo πίεσε. Από τη θετική πλευρά ωστόσο, πρέπει να υπογραμμίσουμε τη συμπαγή μας γνώση για το πώς θα υποφέρουμε όλοι μαζί. Υπάρχουν ενενήντα λεπτά εναντίον ενός ισχυρού αντιπάλου, ο οποίος σε βάζει σε μπελάδες. Ήμασταν ικανοί να ενώσουμε τους εαυτούς μας, οι επιθετικοί και οι αμυντικοί ήμασταν κοντά ως σύνολο στο γήπεδο. Ποτέ δεν μπορείς να χαμηλώσεις τη συγκέντρωση σου. Στο 3-2 θα μπορούσε να γίνει ένα λάθος ή ένα στημένο που θα σε καταδίκαζε αναξιόπιστα. Ειλικρινά στο 3-2 έτρεμε η καρδιά μου, επειδή παίξαμε εξαιρετικά και θα ήταν πολύ άσχημο να το χάναμε. Ας πάρουμε αυτούς τους τρεις βαθμούς και ας προχωρήσουμε ".

Στην καριέρα μου, εκτός από την επίτευξη σκορ, πάντα έπαιζα έτσι. Έχω δουλέψει πάντα σκληρά για το συλλογικό, για την οικονομία της ομαδικής εργασίας, θυσιάζω τον εαυτό μου, υπερασπίζομαι και βοηθώ τους συμπαίκτες μου. Είμαι ένας παίκτης που όταν είμαι καλά τα κάνω όλα. . Τώρα πρέπει να δώσουμε συνέχεια σε αυτά τα αποτελέσματα, να μείνουμε μέσα στο στόχο μας. Αυτή τη στιγμή πρέπει να συνεχίσουμε να παίζουμε ως ομάδα, όπως το κάνουμε. Ακόμα και σήμερα όποιος μπήκε μέσα έπαιξε με τον καλύτερο τρόπο. Έχουν περάσει δεκατέσσερα χρόνια από το τελευταίο μου χατ -τρικ. Έπαιζα τότε στη Pescara. Αυτό το χατ- τρικ όμως έχει μια ιδιαίτερη γεύση, γιατί το έκανα με τη Parma. Όταν παίζεις σε μια ομάδα όπως η Parma, σε ένα τόσο σημαντικό σύλλογο και να βάζεις τρία γκολ σε μια ομάδα όπως η Palermo και να βλέπεις τους οπαδούς να χαίρονται με αυτόν τον τρόπο είναι όμορφο. Στη Pescara παλεύαμε για σωτηρία, εδώ παλεύουμε για κάτι σημαντικό. Αυτά τα τρία γκολ είναι διπλής σημασίας. Εφόσον είμαι καλά σωματικά και εφ 'όσον έχω αυτό το πάθος, θα χαρώ να ολοκληρώσω το πρότζεκτ που δέχτηκα να χτίσω με τη Parma".

bottom of page