top of page

Calaio: Είμαι χαρούμενος που έβαλα το εκατοστό μου γκολ στη Serie B με τη φανέλα της Parma. Το αφιερ


Στη μικτή ζώνη του Adriatico μίλησε ο Emanuele Calaio ο οποίος απέναντι στη Pescara πέτυχε το εκατοστό γκολ στην καριέρα του στο πρωτάθλημα της Serie Β: "Δεν θα μπορούσα να επιλέξω μια καλύτερη ημέρα για να σκοράρω το 100ο γκολ μου στη Β. Το έκανα με τη φανέλα της Parma και είμαι πολύ χαρούμενος γι 'αυτό. Χαίρομαι, επίσης, γιατί έχουμε κερδίσει με τέσσερα γκολ σε ένα δύσκολο γήπεδο απέναντι σε έναν αντίπαλο ο οποίος άλλαξε το προπονητη του κατά τη διάρκεια της εβδομάδας και είχε μια ισχυρή επιθυμία να ανακάμψει και πάλι. " "Κερδίσαμε με σαφές σκορ. Είμαστε πολύ χαρούμενοι. Αυτοί είναι τρεις βασικοί βαθμοί οι οποίοι δίνουν συνέχεια στα αποτελέσματά μας. Πρέπει να συνεχίσουμε έτσι. Τώρα δεν υπάρχει πλέον χρόνος να κάνουμε λάθη. Αν θέλουμε να κάνουμε κάτι σημαντικό, πρέπει να πάρουμε περισσότερους βαθμούς στον δεύτερο γύρο από ό, τι στο πρώτο . Πρέπει να σκεφτούμε αγώνα με τον αγώνα και όχι το μέλλον, την αναμέτρηση με τη Palermo ή τους επόμενους αγώνες. Τώρα ας σκεφτούμε τη Virtus Entella. Για εμάς κάθε παιχνίδι πρέπει να είναι τελικός. Αν πρέπει να κάνουμε κάτι σημαντικό, θα πρέπει την να αιτιολογήσουμε με αυτή τη νοοτροπία και να κουβαλήσουμε τη στάση των δύο τελευταίων αγώνων Σε ένα μέρος του σημερινού παιχνιδιού κινδυνεύσαμε, αλλά είναι φυσιολογικό σε ένα τέτοιο γήπεδο ενάντια σε μια Pescara σε αυτή την κατάσταση. Το σημαντικό είναι να γνωρίζουμε πώς να υποφέρουμε, όπως το κάναμε. Σε σύγκριση με άλλες φορές, εκμεταλλευτήκαμε την αντεπίθεση χωρίς να παραλείψουμε το τελευταίο βήμα μας. Σήμερα ήμασταν πολύ κυνικοί. Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας ήμασταν πολύ προετοιμασμένοι υπό αυτή την οπτική γωνία. Συγχαίρω αυτούς που μπήκαν όπως ο Ceravolo, ο οποίος παρότι κρύος μόλις μπήκε σκόραρε αμέσως και έπειτα στον Baraye, ο οποίος μετά από πολύ καιρό επέστρεψε για να παίξει ως οργανωτής που έκανε μια εξαιρετική απόδοση, ο Frediani και όλοι οι άλλοι . Αυτή είναι μια ενωμένη ομάδα. Μας νοιάζει να τα πηγαίνουμε όλοι καλά ". "Είμαι 36 όμως όσο αισθάνομαι καλά και απολαμβάνω τον εαυτό μου, πάντα θέλω να παίζω. Ας μην ξεχνάμε ωστόσο, ότι η ομάδα έχει επενδύσει σε έναν επιθετικό όπως ο Ceravolo. Είναι σωστό ότι ο προπονητής μας εναλάσσει και τους δύο. Μπροστά μας έχουμε σημαντικούς παίκτες. Για τη δουλειά που θέλει ο προπονητής μας, που αποτελείται από πίεση, επιστροφή και συμμετοχή στον ελιγμό, το επιθετικό μας παιχνίδι είναι πολύ ακριβό. Χρειαζόμαστε εναλλακτικές λύσεις για κάθε ρόλο, σε μια ομάδα όπως η Parma". "Οι αφιερώσεις για το εκατοστό γκολ μου στη Β προκύπτουν σε πολλά πρόσωπα. Στην οικογένειά μου και στα παιδιά μου, αλλά σήμερα θέλω να κρατήσω τις ιδιαίτερες σκέψεις μου για το τέρμα μου στον Davide Astori και την οικογένειά του. Αυτό που συνέβη με την Astori μας έπληξε όλους. Αφιερώνουμε αυτό το γκολ και αυτή τη νίκη σε αυτόν. Αν και δεν τον γνώριζα προσωπικά ο Davide είναι κομμάτι μας ".

bottom of page