top of page

Frediani: Είμαι πολύ χαρούμενος για την απόδοση μου, μα πάνω από όλα για τη νίκη της ομάδας μου


Ο Marco Frediani μπαίνοντας στο τελευταίο μισάωρο του αγώνα ήταν ένας από τους πρωταγωνιστές της νίκης της Parma στο Σαλέρνο: "Είμαι πολύ χαρούμενος ιδιαίτερα για τη νίκη της ομάδας. Η συμμετοχή σε έναν τέτοιο αγώνα δεν είναι ποτέ εύκολη σε ένα πολύ δύσκολο γήπεδο εναντίον μιας εξαιρετικής ομάδας. Επαναλαμβάνω, ωστόσο, ότι εκτός από τις επιδόσεις μου είμαι ιδιαίτερα ευτυχής για την απόδοση της όλης ομάδας. Πρέπει να συνεχίσουμε με αυτή τη στάση και αυτή τη νοοτροπία. Ο προπονητής μου ζήτησε να βάλω τα πάντα στο γήπεδο και να δώσω τα δυνατά μου. Αυτό είναι που λέει πάντα στο καθένα μας. Έπειτα οι κινήσεις βγαίνουν μηχανικά κατά τη διάρκεια της καθημερινής προπόνησης». Η είσοδος στο 1-0 απαιτεί λίγο περισσότερη κάλυψη. Ως αποτέλεσμα, προσπαθήσαμε να κρατήσουμε το αποτέλεσμα λίγο περισσότερο και ίσως να βάλουμε ένα δεύτερο τέρμα. Χαίρομαι που ο προπονητής μου έδωσε αυτή την άλλη ευκαιρία να είμαι διαθέσιμος στους συμπαίκτες μου. Πρέπει να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου και όλο το προσωπικό γιατί πάντα με έκαναν να αισθάνομαι μέρος αυτής της ομάδας. Προερχόμαστε από μια περίοδο που δεν ήταν εύκολη. Αυτή η απόδοση πρέπει να έχει την αξία της εκ νέου εκκίνησης για να συνεχίσουμε να προχωράμε ".

bottom of page