top of page

Melli: Ωραία χρόνια με την Perugia αλλά ελπίζω ότι η Parma μου θα κερδίσει.


Ο Alessandro Melli, πρώην ποδοσφαιριστής και διευθυντής της ομάδας των ducali μέχρι την οδυνηρή πτώχευση του 2015, δήλωσε στο Corriere dell'Umbria πώς θα ζήσει την αναμέτρηση της Κυριακής ανάμεσα στους crociati και τους grifoni. "Δεν θα το δω γιατί ήθελα να κόψω με το παρελθόν. Ωστόσο, η βαθμολογική κατάταξη της Parma είναι καλή και δεν νομίζω ότι πρέπει να υπάρχει η σκέψη για υποχρεωτική άνοδος. Ξέρω ότι οι άνθρωποι θέλουν να επιστρέψουν στην Α και υπάρχει μεγάλη πίεση στην ομάδα και στον προπονητή, αλλά δεν θα ήταν τραγωδία να παίξουμε για άλλον έναν χρόνο στο πρωτάθλημα της Β".

Η πρόβλεψη, ωστόσο, ειναι υπέρ των gialloblù. "Θα στεναχωρήσω τους biancorossi οπαδούς, που πέρασα χρόνια μαζί τους, αλλά ελπίζω ότι η Parma μου θα κερδίσει. Η σχέση με την Parma είναι το πιο σημαντικό πράγμα στην αθλητική μου ζωή και πέραν αυτής. Είμαι από την Parma, μεγάλωσα στα τμήματα υποδομής και μετά πέτυχα μοναδικά και ιστορικά αποτελέσματα, από την C στην Α και στην κατάκτηση κυπέλλων. Έπειτα πέρασα 10 εξαιρετικά χρόνια ως διευθυντής. Μετά την πτώχευση θα πλήρωνα για να είμαι μέρος του έργου και ήταν μια μεγάλη απογοήτευση γιατί αρχικά πήρα κάποιες υποτιθέμενες υποσχέσεις από όλους. Τον λόγο; Ποτέ δεν θα τον μάθω "

bottom of page