top of page

Da Cruz: Θέλω να φτάσω ψηλά με την Parma, ο ρόλος του επιθετικού είναι σωστός για μένα"


Ο νέος επιθετικός των σταυροφόρων Alessio Da Cruz , μίλησε στο PianetaSerieB.it για τον πρώτο μήνα του ως παίκτης της Πάρμα.

Είναι ένα υπέροχο συναίσθημα. Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι μέρος αυτής της υπέροχης ομάδας.Το κόστος της μεταγραφης δεν πρέπει να με ενδιαφέρει, είναι κάτι που αφορά την Parma και τη Novara. Εγώ, από την πλευρά μου, είμαι πραγματικά χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Με τη Novara έζησα μια μεγάλη εμπειρία.Είμαι ευγνώμων στην πρώην ομάδα μου επειδή μου έδωσε την ευκαιρία να αναπτύξω και να δείξω τις ικανοτητές μου. Μετά από έξι μήνες εκεί, συνειδητοποίησα ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή να προσπαθήσω να κάνω ένα ακόμα βήμα. Είμαι πραγματικά χαρούμενος που η Parma μου πρόσφερε τη μεγάλη ευκαιρία να γίνω παίκτης της. Η μεγάλη διαφορά είναι ότι εδώ ο στόχος είναι να τα πάμε καλά και να κοιτάμε ψηλά, ενώ στη Novara παίζαμε για να πάρουμε μια καλή θέση, αλλά όχι για τις καλες θέσεις. Στην Emilia βρήκα μια τέλεια οργάνωση, για να μην αναφέρω τους οπαδούς, το "Tardini" και τους νέους συμπαίκτες μου.

Ποιές οι διαφορές μεταξύ ολλανδικού και ιταλικού ποδοσφαίρου;

-Η μεγαλύτερη διαφορά είναι ότι στην Ιταλία το παιχνίδι είναι πολύ πιο τακτικό και δίνεται μεγάλη προσοχή στην αμυντική φάση. Στην Ολλανδία, τα παιχνίδια είναι πολύ πιο ανοιχτά και μερικές φορές για παράδειγμα υπάρχουν αγώνες που τελειώνουν με 5-3 επειδή υπάρχει πολύ περισσότερος χώρος για επίθεση.

Ο αγαπημένος σου ρόλος;

-Έχω παίξει πάντα ως εξτρεμ στα αριστερά, μπορώ ακόμα να παίξω σε αυτό το ρόλο, αλλά τωρα μπορω να επικεντρωθώ σε αυτό του "νούμερο 9". Επαίζα στη θέση αυτή για έξι μήνες και μου αρέσει πολύ. Προφανώς πρέπει να βελτιώσω πολλά, αλλά είναι φυσιολογικό. Σε κάθε περίπτωση, νομίζω ότι αυτή η θέση είναι κατάλληλη για μένα, αν και προφανώς είμαι έτοιμος να προσαρμοστω σε αυτό που θα μου ζητήσει ο προπονητής.

Ο στόχος σου;

-Είναι να τα πάω καλά και να φτάσω ψηλά με την Parma, ακριβώς όπως όλοι οι συμπαικτες μου θέλουν. Ο προσωπικος στόχος μου είναι να μεγαλώσω και κυρίως να μαθαίνω πολλά, να μπορώ να βελτιώνομαι κάθε μέρα και περισσότερο. Και, όπως νομίζω ότι συμβαίνει σε κάθε νεαρό παίκτη, το όνειρό μου είναι να παίξω στο Champions League. Όπως σε όλα τα πράγματα, το σημαντικό είναι να κατακτάς τα πάντα μέσα από την δουλεια, μέρα με τη μέρα, να μπορείς να βελτιώνεσαι κάθε μέρα περισσότερο.

bottom of page