top of page

Vacca: Χαρούμενος που είμαι στη Parma. Οι συμπαίκτες μου με καλωσόρισαν πολύ θερμά


Στη συνέντευξη Τύπου στο Collecchio χθες εμφανίστηκε και ο μέσος Antonio Vacca, ο οποίος είναι παίκτης της Parma Calcio εδώ και μια εβδομάδα: Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στη Parma. Ευχαριστώ τη Foggia που μου έδωσε πάρα πολλά. Από τη στιγμή όμως που καταλαβαίνω ότι δεν υπήρχαν πλέον οι προϋποθέσεις για να συνεχίσω, επέλεξα την Parma και χάρη στη σχέση που υπάρχει με τον Διευθυντή Faggiano, ο οποίος ήθελε ήδη να με πάρει στη Palermo όταν ήταν εκεί. Είμαι εδώ μια εβδομάδα, αλλά φαίνεται να γνωρίζω εδώ και πολύ καιρό τους νέους μου συμπαίκτες. Με καλωσόρισαν πολύ καλά και έχω ήδη προσαρμοστεί". Οι νέοι μου συμπαίκτες είναι πολύ ικανοί να αποκτήσουν πρόσβαση σε όλους και να ενθαρρύνουν την αμοιβαία γνώση. Είμαι ειλικρινής, δεν έχω καμία προτίμηση σε ποιο ρόλο να παίξω. Στη Foggia για παράδειγμα έκανα και τον τερματοφύλακα για δέκα λεπτά - είπε χαμογελώντας - σε έναν τελικό του Coppa Italia Lega Pro, πραγματοποίησα και κάποιες επεμβάσεις επίσης ... Αυτό για να σας πω ότι είμαι ένας διαθέσιμος για οποιαδήποτε τακτική ανάγκη τη στιγμή της οποιασδήποτε ανάγκης. Όπου ο προπονητής αποφασίσει να με χρησιμοποιήσει παίζω χωρίς κανένα πρόβλημα ". "Με ειλικρίνεια λέω ότι από όλους τους αντιπάλους στον πρώτο γύρο της Serie Β με τη Foggia η μόνη ομάδα που δεν μας άφησε περιθώρια ήταν η Parma. Με όλους τους άλλους παίξαμε πάντα με ίσους όρους. Ωστόσο πιστεύω ότι οι πιο γεμάτες ομάδες για την άνοδο είναι η Palermo και η Frosinone. Η τρέχουσα κατάταξη το δείχνει αυτό ".

bottom of page