top of page

Gazzolla: Η Parma είναι η ομάδα της καρδιάς μου. Θα τα δώσω όλα με μεγάλη υπερηφάνεια


Ο αμυντικός Marcello Gazzola εξήγησε με αυτά τα λόγια στη συνέντευξη τύπου, την επιστροφή του στην Parma όπου μεγάλωσε στα τμήματα ακαδημιών της. "Επιστρέφω με μεγάλη υπερηφάνεια. Ο Διευθυντης ξέρει πόσο ήθελα να επιστρέψω για να παίξω για την ομάδα της πόλης μου και της επικράτειάς μου. Όντας από το Borgotaro, μια πόλη στην επαρχία μας, είναι μια μεγάλη ικανοποίηση και ένα μεγάλο κίνητρο να συμβάλω στην προσπάθεια να φέρω πίσω την Parma εκεί όπου της αρμόζει και πού λείπει εδώ και τόσο καιρό. Γι 'αυτό το λόγο, ξέρω ότι θα πρέπει να το δώσω διπλό σεβασμό στους νέους συμπαίκτες μου, γιατί η Parma είναι η αγαπημένη μου ομάδα. Θα δώσω τα πάντα με μεγάλη υπερηφάνεια ". Η αλλαγή της κατηγορίας δεν νομίζω ότι θα αλλάξει πολύ τον τρόπο που παίζω. Δεν το βλέπω ως μετάβαση από τη Serie A στη Serie B, αλλά ως άφιξη στην Parma και σε μια ομάδα που αξίζει μια άλλη κατηγορία. Γνωρίζω όλους τους παίκτες της σημερινής ομάδας της Parma που έπαιξαν εναντίον μας, ενώ γνωρίζω πολύ καλά τις συνιστώσες του τεχνικού προσωπικού. Με τον βοηθό προπονητή Tarozzi, τον αναλυτή του αγώνα Piccioni, τον προπονητή φυσικής κατάστασης Morellini και τον προπονητή τερματοφυλάκων Bartoli εργάστηκα στην πρώτη μου εμπειρία στο Sassuolo. Ξέρω πολύ καλά τη μέθοδο τους. Με τον κύριο D'Aversa αρχίσαμε να αντιλαμβανόμαστε ο ένας τον άλλον αμέσως, προσπαθώντας να καταλάβουμε τι θέλει στην αμυντική και στην επιθετική φάση. Ακόμη και στη Sassuolo έπαιζα σε ένα σύστημα 4-3-3, οπότε δεν θα προκύψουν για μένα μεγάλες αλλαγές ". «Ερχόμενος εδώ, την άλλη μέρα η πρώτη αίσθηση ήταν ένα πολύ δυνατό συναίσθημα, γιατί επέστρεψα στα αποδυτήρια και στο γήπεδο όπου ως παιδί προπονούμουν. Είναι ένα συναίσθημα που πρέπει να αφήσω αμέσως στην άκρη, γιατί μια βασική αναμέτρηση κρέμεται το Σάββατο με την Cremonese και πρέπει να επικεντρωθούμε αμέσως. Παρακολουθώ τη Serie B. Είναι ένα μακρύ πρωτάθλημα, στο οποίο έχω ήδη παίξει κερδίζοντας χωρίς να περάσω ευτυχώς από τα πλέι-οφ. Είναι δύσκολο, επειδή είναι μακρύ και είναι εύκολο από την πρώτη θέση να καταλήξεις στις θέσεις των πλέι οφ. Μέχρι το τέλος δεν πρέπει ποτέ να σταματήσεις να σκέφτεσαι παιχνίδι ανά παιχνίδι ".

bottom of page