top of page

Ciciretti: Όταν μου παρουσιάστηκε η ευκαιρία να έρθω στη Parma τη δέχτηκα αμέσως. Υπόσχομαι ότι θα δ


Ο μεσοεπιθετικός Amato Ciciretti ο οποίος έφτασε χθες στην Parma Calcio παρουσιάστηκε στη συνέντευξη Τύπου: Η Parma είναι μια πολύ σημαντική σκηνή, ακόμα κι αν είναι στην Serie B, και πολύ διαφορετική από αυτή που έρχομαι. Αυτό με ωθεί όχι μόνο να θέλω να τα πάω καλά, αλλά και να προσπαθήσω να βελτιώσω όσα έχουν ήδη γίνει εδώ στην Parma μέχρι στιγμής. Ήρθα με πολλά καλά προαπαιτούμενα. Γνωρίζω την ιστορία αυτής της ομάδας. Η ευκαιρία να έρθω εδώ γεννήθηκε μαζί με τον διευθυντή και τον ατζέντη μου. Είναι μια δυνατότητα που υλοποιήθηκε μόλις γεννήθηκε επειδή συμφωνήσαμε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Αμέσως αποφάσισα να έρθω μόλις μου παρουσιάστηκε αυτή η ευκαιρία ». Πέρυσι στη Serie B με τη Benevento αρχίσαμε να κάνουμε ένα ήσυχο Πρωτάθλημα, στη συνέχεια κατά τη διάρκεια της σεζόν ήμασταν μέσα στα πλέι - οφ και βγήκαμε νικητές. Ήταν μια μεγάλη εμπειρία που κουβαλώ εδώ στην Parma. Πρόκειται για μια δύσκολη κατηγορία, η οποία αποτελείται από πολλά παιχνίδια, καθένα με τις δικές του δυσκολίες και αναδύεται μακροπρόθεσμα αυτός που παρέμεινε συγκεντρωμένος καθ 'όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Είναι αυτή η σταθερότητα που κάνει τη διαφορά ". "Ο Ceravolo τον οποίο είχα συμπαίκτη στη Benevento, έβαλε τη δική του σφραγίδα για την άφιξή μου στην Parma. Με ώθησε τόσο σκληρά για να έρθω. Ο Fabio για μένα πέρυσι ήταν ένα πραγματικό σημείο αναφοράς. Όσο για τη θέση μου στον αγωνιστικό χώρο προτιμώ να παίζω στις πτέρυγες και όχι ως δεκάρι, έναν ρόλο που εδώ και καιρό δεν παίζω. Μπορώ να πω στους οπαδούς της Parma ότι σε αυτούς τους έξι μήνες, από τώρα μέχρι τον Ιούνιο, θα δώσω ό, τι έχω για αυτή τη φανέλα. Εάν, λοιπόν, πρόκειται να επιστρέψω θα δώσω ακόμη περισσότερα από όσα έχω δώσει ".

bottom of page