top of page

Giorgino: Ευχαριστώ τους οπαδούς της Parma για όλα όσα προσέφεραν σε μένα και στην οικογένεια μου


Ο Davide Giorgino εδώ και λίγες μέρες έφυγε για τη Rezzato στη Serie D. Μέσα από μια συνέντευξη στο stadiotardini.it ο μέσος μίλησε για τις καλύτερες στιγμές του σε αυτά τα δύο χρόνια στη Parma: «Στα δύο χρόνια μου είδα μια μεγάλη χαρά, δεν μου είναι συνηθισμένο να παίρνω δύο συνεχόμενα πρωταθλήματα με αυτόν τον τρόπο: στην Serie D αήττητοι και πέρυσι στα πλέι οφ όπου ήταν ένα τζόκερ για τα πολλά και κοντινά παιχνίδια που η θερμότητα έγινε αισθητή, αλλά καταφέραμε να επαναφέρουμε τη Parma εκεί που της αξίζει. Είναι ωραίο να παίζεις στο Tardini, συνεργάστηκα με πάρα πολλούς δυνατούς παίκτες. Χρειάζεται επίσης κάποια προσωπικότητα για να παίξεις σε αυτό το στάδιο, και για μένα να φορώ τη Crociata ήταν τιμή μου. Ευχαριστώ τους οπαδούς για όλα όσα πρόσφεραν σε μένα και την οικογένειά μου, πάντα θα υποστηρίζω τη Parma και θα επιθυμώ να επιστρέψει στην Serie A. Η εκκίνηση από τη Rezzato είναι μια ευκαιρία για μένα, ζω τα ίδια συναισθήματα όταν αρνήθηκα ανώτερες κατηγορίες για να έρθω στην Parma όπου υπήρχε ένα σοβαρό έργο. Ελπίζω να ξαναζήσω τα ίδια συναισθήματα που βίωσα εδώ ".

bottom of page