top of page

Frediani: Αν συνεχίσω να δουλεύω έτσι ο προπονητής θα με δώσει και άλλες ευκαιρίες


Σε κάθε προπόνηση βάζει πάντα την καρδιά του, δουλεύοντας με μεγάλη δέσμευση και απεριόριστη αφοσίωση παρά τον πολύ μικρό χώρο που βρίσκει. Μιλάμε για τον Ρωμαίο εξτρέμ Marco Frediani, ο οποίος μίλησε στο ParmaLive.com ξεκινώντας από τη συγκίνηση του στο ντεμπούτο του με τη φανέλα Crociata: «Είμαι πολύ χαρούμενος: μετά από μήνες σκληρής δουλειάς, ο προπονητής μου έδωσε αυτή την ευκαιρία.Μεταξύ άλλων ήταν μια διπλή χαρά διότι η ομάδα κέρδισε,με λίγα λόγια, ήταν μια όμορφη μέρα περιμένοντας την για πολύ καιρό. Κανένα παιχνίδι δεν είναι ποτέ εύκολο. Είμαι χαρούμενος που ο προπονητής θεωρεί σημαντικό αυτό που κάνω κατά τη διάρκεια της εβδομάδας: αν μου έδωσε αυτή την ευκαιρία είναι γιατί εργάζομαι σκληρά στην προπόνηση». Μπορούμε να πούμε ότι η πραγματική σας χρονιά ξεκίνησε το Σάββατο; «Πάντα πρέπει να τα πάμε καλά στις προπονήσεις. Το Σάββατο έκανα το ντεμπούτο μου με τη Crociati όμως αυτό δεν σημαίνει ότι αυτόματα θα ληφθώ υπόψη στους επόμενους αγώνες. Θα εξαρτηθούν τα πάντα από μένα:.. Αν συνεχίζω να προπονούμαι έτσι είναι φυσιολογικό ότι ο προπονητής θα μου δώσει και άλλες ευκαιρίες ". Μια άλλη ικανοποίηση που έχετε πάρει είναι αυτή της ασίστ στο Corapi. Και να σκεφτεί κανείς ότι στη L'Aquila ήταν αυτός που σε έδινε ασίστ για γκολ «Ναι, όταν σκόραρε του είπα:“Θεωρητικά θα πρέπει να είσαι αυτός που θα με δίνεις ασίστ”(γέλια). Πέρα από τη πλάκα είμαι πολύ χαρούμενος για το Ciccio. Η ασίστ σε ένα παίκτη όπως και εγώ που δεν βρίσκει αρκετό χώρο είναι πραγματικά συναρπαστικό και το συναίσθημα είναι διπλά χαρούμενο αν θεωρήσουμε ότι υπάρχει μια θαυμάσια σχέση μεταξύ μας. Φέτος βρίσκεις λίγο χώρο όμως την περασμένη σεζόν ήσουν ένας από τους πρωταγωνιστές της Ancona, σκοράροντας ακόμα και απέναντι στη Parma. «Ναι, είχα την τύχη να σκοράρω σε μια ισχυρή ομάδα όπως η Parma και εντός και εκτός. Ήταν πολύ συναρπαστικό να βάζεις γκολ σε ένα τέτοιο γήπεδο μπροστά σε τόσους πολλούς οπαδούς. Δεν ξεχνιούνται τέτοιες στιγμές.» Μπροστά σου στα αριστερά, έχεις δύο παίκτες όπως ο Baraye και ο Di Gaudio. Τι προσπαθείς να «κλέψεις» από αυτούς; «Λοιπόν, προσπαθώ να“κλέψω”από όλους τους παίκτες του ρόστερ, όχι μόνο από το Di Gaudio και το Baraye. Από το καθένα από αυτούς ακόμη και από τους νεότερους, μπορώ μόνο να μάθω. Ο Baraye και ο Di Gaudio είναι παίκτες που έχουν ήδη παίξει στη Serie Β, ο Antonio έχει αγωνιστεί ακόμα και στη Serie A. Από αυτούς μπορείς να μάθεις πολλά, τόσο από τεχνική όσο και από τακτική και ανθρώπινη άποψη. Ακούω προσεκτικά τις συμβουλές που μου δίνουν. " Το Σάββατο μετά το παιχνίδι, είπες ότι θα είσαι πρόθυμος να παίξεις σε οποιονδήποτε ρόλο. Ποιον όμως προτιμάς; «Πέρυσι χρησιμοποιήθηκα ως αριστερός εξτρέμ όμως μπορώ εύκολα να προσαρμοστώ και ως ψευτοεννιάρι: ο προπονητής συχνά με δοκιμάζει στην επίθεση ως πρώτο επιθετικό. Όπως είπα είμαι στη διάθεση του προπονητή. Είμαι γεννημένος ως εξτρέμ όμως αν υπήρχε η ευκαιρία να παίξω ως ψευτοεννιάρι θα προσαρμοστώ και σε αυτή τη θέση ». Στη Roma είχες την ευκαιρία να προπονείσαι με τον Τότι. Βρίσκετε ομοιότητες μεταξύ του πρώην αρχηγού των Giallorossi και του Lucarelli; «Σίγουρα ναι. Να συνεχίζεις να παίζεις ποδόσφαιρο στα 40 είναι το όνειρο κάθε άντρα. Είναι ένα θέμα υπερηφάνειας για μένα που ήμουν συμπαίκτης με τον Francesco και τώρα με τον Alessandro» . Γεννήθηκες στη Ρώμη, μια πόλη τόσο υπέροχη όσο και χαοτική. Η Πάρμα είναι κάπως το αντίθετο: πώς βρίσκεις την ηρεμία αυτής της πόλης; «Φαίνεται πολύ καλά, όπως είπατε σωστά η Ρώμη είναι πολύ χαοτική: χρειάζεσαι δύο ώρες για να μετακινηθείς από τη μια πλευρά στην άλλη. Η αγορά του Ιανουαρίου είναι κοντά. Θα προτιμούσες να συνεχίσεις να παίξεις τα χαρτιά σου στην Parma μέχρι το τέλος ή θα ήθελες να πας κάπου αλλού για να πάρεις περισσότερα λεπτά συμμετοχής; «Να σας πω την αλήθεια, εγώ δεν σκέφτομαι τίποτα. Υπάρχουν τέσσερα παιχνίδια έως τα τέλη Δεκεμβρίου και θα ήθελα απλώς να τα πάω καλά με τη Parma. Τον Ιανουάριο θα δούμε. Είναι φυσιολογικό ότι η πρόθεσή μου είναι να συνεχίσω με αυτή τη φανέλα όμως θα δούμε ». Δεδομένου ότι εστιάζεστε στο ποδόσφαιρο καταλήγουμε στο να μιλάμε για το ταξίδι στο Τέρνι. Τι είδους αγώνα περιμένετε; «Νομίζω ότι αυτά είναι τα πιο δύσκολα παιχνίδια γιατί θα βρεθούμε μπροστά σε μια πεινασμένη ομάδα για βαθμούς. Η Ternana είναι μια καλή ομάδα, πολύ σκληρή:.. θα παλέψουμε για κάθε μπάλα.Είναι στο χέρι μας να αποδείξουμε στο γήπεδο ότι είμαστε καλύτεροι.»

bottom of page