top of page

D'Aversa: Το όνειρο μου είναι να μεγαλώσω με τη Parma.


Συνέντευξη στα μικρόφωνα του Gazzetta di Parma έδωσε ο προπονητής των σταυροφόρων Roberto D'Aversa για την πρώτη του χρονιά στους Ducali: «Έλαβα τότε επίσης μια πρόταση από ένα σύλλογο της Β. Θυμάμαι μια μακρά τηλεφωνική κλήση με το Ferrari ο οποίος προσπάθησε να με αποτρέψει από τη συνάντηση με το σύλλογο, αλλά ήταν μια δέσμευση που είχα πάρει. Όταν πήγα στην Πάρμα για να συναντηθω με την ιδιοκτησία υπήρχαν όλοι, ακόμα και ο Barilla και ο Dallara και καταλήξαμε σε συμφωνία. Υπήρχε ένα κομμάτι του σκεπτικισμού, ήταν αναπόφευκτο αν και από το από την πρώτη μέρα βρήκα μια ομάδα που μου ταίριαζε από κάθε άποψη. Από το ντέρμπι θα αρχίζαμε δυνατά με μια σειρά από εντυπωσιακά αποτελέσματα. Ο τρόπος που τα παιδιά έπαιξαν αυτό το παιχνίδι παραμένει μια στιγμή που θα μείνει αξέχαστη για όλους μας. Εξίσου σημαντικό για μένα ήταν ο τελικός με το λαό μαζί μας. Στη Φλωρεντία κερδίσαμε το παιχνίδι με τους οπαδούς μας που πήγαμε με το πούλμαν. Η Parma του σήμερα; κάνουμε μια μεγάλη διαδρομή. Τώρα η κατάταξη μας κάνει να χαμογελάμε και η αξία των αγοριών, ειδικά εκείνων που δεν παίζουν. Η πόλη; Εδώ τρώμε πολύ καλά. Φέτος έχω όλη την οικογένεια μαζί μου, τώρα ζούμε εδώ. Το όνειρό μου είναι να μεγαλώσω με την Parma. Γνωρίζω τις δυνατότητες της ομάδας και τη φιλοδοξία της πόλης ".

bottom of page