top of page

Frediani: Περίμενα πολύ καιρό τη στιγμή που θα έκανα το ντεμπούτο μου. Είμαι χαρούμενος


Ο Marco Frediani σήμερα στο Ennio Tardini και στη νίκη επί της Pro Vercelli έκανε το ντεμπούτο του στο πρωτάθλημα με τη Crociata μπαίνοντας στο γήπεδο στο 64 ': "Είμαι χαρούμενος, γιατί περίμενα αυτή τη στιγμή για πολύ καιρό. Είμαι χαρούμενος, γιατί μου δόθηκε αυτή η ευκαιρία. Έπειτα υπήρξε και η ασίστ μου στο γκολ του Corapi. Είναι μια διπλή χαρά. Μου αρέσει αυτή η στιγμή με τους συμπαίκτες μου, που ήταν πάντα κοντά μου και που με στηρίζουν. Σήμερα ήμασταν άτυχοι σε ορισμένες περιπτώσεις στο πρώτο ημίχρονο που έληξε 0-0. Σκέφτομαι την ευκαιρία του Scavone, ο οποίος δεν έφτασε για λίγο τη μπάλα ή το σουτ του Di Gaudio. Αυτές ήταν περιπτώσεις στις οποίες θα μπορούσαμε να προηγηθούμε, αλλά είναι δύσκολο να τις τελειώνουμε πάντα καλά τις φάσεις. Αργότερα αντιδράσαμε καλά για να βρούμε το δρόμο προς τα δίχτυα και έπειτα να βάλουμε άλλα δύο τέρματα". Η αποβολή του Konatè ήταν κάτι παραπάνω από δίκαιη. Αν δεν σταματούσε τον Baraye ηταν σίγουρο γκολ. Είμαι διπλά ευτυχής, εκτός από τη νίκη, για την ασίστ μου στον Ciccio, ο οποίος ήταν ήδη ο συμπαίκτης μου στην προηγούμενη εμπειρία μας. Είναι, λοιπόν, ένα αγόρι που πάντα παλεύειε και δεν το εγκαταλείπει ποτέ. Λίγο όπως όλοι μας σε αυτήν την ομάδα. Είμαι χαρούμενος γι 'αυτόν,για τον Gigi Scaglia, ο οποίος δεν είχε παίξει για λίγο διάστημα. Ταιριάζω λίγο πολύ σε όλους τους ρόλους της επίθεσης. Ο προπονητής με δοκιμάζει σε διαφορετικές θέσεις. Όπου με επιλέγει παίζω. Αν μου το ζητούσε θα έκανα και το πρώτο επιθετικό,"

bottom of page