top of page

Crespo: Με το Caselli μίλησα για μια πιθανή εμπορική και τεχνική συμμαχία μεταξύ της Parma και της R


Ο Hernan Crespo ερωτήθηκε από το Fox Sports και διευκρίνισε περαιτέρω τις προθέσεις του μετά τη συνάντησή του με τον υποψήφιο πρόεδρο της River Caselli: «Στην Parma συνάντησα το Caselli και φτάσαμε να μιλάμε για τα σχέδιά του να γίνει πρόεδρος της River ,οι ιδέες του μου άρεσαν:.. μιλήσαμε και για πιθανή δημιουργία εμπορικής και τεχνικής συμμαχίας μεταξύ της Parma και της River Plate. Θέλω επίσης να βοηθήσω να βελτιώσω τον σύλλογο. Σήμερα είμαι μια χαρά ως αντιπρόεδρος της Parma αν και η River είναι η River και αν μπορώ να βοηθήσω, θα το κάνω. Ο Caselli θέλει η River Plate να πορευθεί εμπορικά και στην Ευρώπη. Για το ρόλο του στη Parma: «Δεν έχω συμβολικό ρόλο, στην πραγματικότητα ήμουν απασχολημένος στις διαπραγματεύσεις μεταξύ της Κινεζικής εταιρείας και τα μέλη της Nuovo Inizio ώστε να αγοραστεί το 60% της Parma. Συζήτησα με το Caselli ως αντιπρόεδρος της Parma και πρώην παίκτης της River, θα ήμουν ευτυχής να είμαι σε θέση να βοηθήσω το κλαμπ της ανάπτυξης μου. "

bottom of page