top of page

Munari: Η άνοδος είναι ακόμα μακριά. Στα αποδυτήρια με βλέπουν ως το γούρι τους


Επανήλθε στα γκολ το περασμένο Σάββατο στο ματς με την Ascoli και ο Gianni Munari εκμυστηρεύεται στα μικρόφωνα του gianlucadimarzio.com για την επιστροφή του στην Parma και τη μεγάλη ομάδα που φτιάχνεται στο Collecchio: «Με ενδιέφερε το πρότζεκτ και έπειτα ήξερα ότι η Parma βρισκόταν σε μια καλύτερη κατάσταση. Παίζοντας στο Tardini σου δίνει μια μεγάλη ώθηση, γιατί οι οπαδοί μας είναι πραγματικά φανταστική. Γνωρίζουμε ότι η άνοδος είναι ακόμα μακριά, αλλά αν τους δώσουμε αυτή τη χαρά θα ήταν κάτι πολύ όμορφο" Ο Lucarelli και η ομάδα: "Έχουμε μια μεγάλη ομάδα στα αποδυτήρια, η αξία του αρχηγού μας είναι ότι πάντα κρατάει ψηλά το ηθικό όλων. . Ο Ale είναι ένας μεγάλος αρχηγός: γνωρίζουμε ο ένας τον άλλον εδώ και χρόνια. Είναι ένας ηγέτης, έπειτα είμαστε εγώ και ο Calaio ως συνεργατές μου. Είναι πάντα ο Alessandro που κανονίζει κάτι. Στο τραπέζι κάθεται δίπλα μου και με εμπλέκει σε όλα. Λαμβάνουμε το ίδιο έναν στόχο και ένα αστείο. Είναι βασικά πράγματα που σε δίνουν τις νίκες " Γούρι: «Έχω κερδίσει πέντε πρωταθλήματα στη Serie B και με βλέπουν λίγο σαν γούρι. Μπορούμε με ασφάλεια να πούμε ότι είμαι ένας γέρος.».

bottom of page