top of page

Lucarelli: Έχω μαγική σύνδεση με τη πόλη. Νιώθω ένας οπαδός της Parma


Ο Alessandro Lucarelli παρενέβη στην εκπομπή του Parma TV Sports Bar και σχολίασε για τη σχέση του με τους οπαδούς των Crociati: «Σίγουρα νιώθω μια ευθύνη σε αυτούς ανθρώπους, διότι όταν δεν απέμεινε τίποτα συνδέθηκαν με το πρόσωπο μου και αυτό με καθιστά υπεύθυνο, με κάνει να βάζω ακόμα περισσότερη αποφασιστικότητα και πάθος στη δουλειά μου και σε ό, τι κάνω. Περιμένουν τόσα πολλά από μένα, αλλά νιώθω ένας από αυτούς, ένας από αυτούς που φοράει τη φανέλα τους και πάνω απ 'όλα νιώθω ένας οπαδός της Parma. Η πτώχευση μας έχει αφήσει κάτι μαγικό, έναν δεσμό που δεν θα τελειώσει ποτέ. Πρώτα με υπολόγιζαν μόνο σαν τον παίκτη Lucarelli, στη συνέχεια μετά την πτώχευση και τη φυγή των υπεύθυνων φορτώθηκα τους αγώνες όλων των εργαζομένων και των οπαδών και μου άρεσε πολύ. Σκέφτομαι σαν οπαδός. Έχω επιδιώξει τους λόγους για μια ολόκληρη πόλη που είχε υποστεί μια αδικία, ακόμα κι αν δεν μπορούσαμε να σώσουμε την ομάδα. Ήταν δύσκολο να αγωνιστείς και να μιλήσεις σε τόσους πολλούς ανθρώπους και εκπροσώπους, παραμένοντας παράλληλα στην οικογένεια αλλά ήταν σωστό να το πράξεις σαν αρχηγός και οπαδός της Parma ». Για το πρωτάθλημα: "Η πρώτη θέση είναι ένας λόγος για ικανοποίηση, όχι όμως προσωρινή. Δεν πτοηθήκαμε όταν τα πράγματα πήγαιναν άσχημα και δεν πρέπει να υπερβάλλουμε τώρα. Μεγαλώσαμε σαν ομάδα, έχουμε μεγαλύτερη ισορροπία όταν επιτεθόμαστε και όταν αμυνόμαστε, αλλά φτάσαμε εδώ χάρη στην εβδομαδιαία δουλειά. Δεν έχουμε καταφέρει τίποτα ακόμα, σκεφτόμαστε ένα παιχνίδι τη φορά και μελετάμε τον αντίπαλο για να τον χτυπήσουμε γιατί τώρα ξέρουμε ότι μπορούμε να βλάψουμε τον αντίπαλο. Συνεχίζουμε να δουλεύουμε με το μυαλό χωρίς να σκεφτόμαστε την κατάταξη αλλά να συλλέγουμε κάποια φρούτα για το μέλλον. " Για το χάος στη Figc: "Χρειάζεται ένας νεαρός να αντικαταστήσει τον Tavecchio, όχι όμως εγώ. Η πολιτική δεν έχει σημασία, θέλω να τελειώσω την ποδοσφαιρική σταδιοδρομία μου με τον καλύτερο τρόπο και θα ήθελα να συνεχίσω σε αυτή την ομάδα επειδή αποφάσισα να το κάνω αυτό και θέλω η οικογένειά μου να ζήσει στην Parma

bottom of page