top of page

Ο Crespo σπάει τη σιωπή του: Δεν υπάρχει τίποτα μεγαλύτερο από τη Parma


Ο Hernan Crespo σπάει τη σιωπή του. Μετά την υπογραφή της οριστικοποίησης της πώλησης του 60% των μετοχών της Parma Calcio στη Desports και το διορισμό του νέου προέδρου Lizhang, ο πρώην παίκτης της Parma προέβη σε απολογισμό της κατάστασης. Ο αντιπρόεδρος νιώθει ικανοποιημένος για τη διαδρομή που γεννήθηκε τον Νοέμβριο της προηγούμενης χρονιάς: "Είμαι σαν εφεδρικός τροχός, θα κάνω τα πάντα για το καλό της εταιρείας". Πώς συνέβη αυτό το μονοπάτι; «Αυτό το ταξίδι ξεκίνησε όταν μιλούσα με το νέο πρόεδρο Lizhang Shiangai. Δεσμεύτηκα να μεσολαβήσω, ζήτησα από το Marco Ferrari τη προθυμία της εταιρείας και τώρα ο γάμος γίνεται. Υπήρχε πάρα πολλή δουλειά για να γίνει μια δουλειά με σιγουριά:. υπήρχαν σοβαροί άνθρωποι και από τις δύο πλευρές. Ας πούμε ότι σε ένα γάμο όταν όλα πάνε καλά, είναι πολύ εύκολο να μένεις στη μέση, είμαι πραγματικά χαρούμενος και ικανοποιημένος. ήμουν ο τελευταίος που έκλεισα τη πόρτα πριν από δύο χρόνια: τώρα είμαι πίσω με αυτό το έργο, αλλά κανείς δεν μου το ζήτησε. Το κάνω για τη πόλη και την ομάδα μας Ο Πρόεδρος Lizhang είναι ενθουσιασμένος μετά την υπογραφή των συμβολαίων; «Ο Lizhang γνωρίζει άριστα την ιστορία της Parma: ο ίδιος έχει επιλέξει ένα χαμηλό προφίλ, δηλαδή μιλά λίγο και κάνει πολλές πράξεις. Θέλει οι πρωταγωνιστές να είναι αυτοί που ασχολούνται με το άθλημα. Οι παίκτες, ο προπονητής και ο Daniele Faggiano.Είμαστε εδώ για να υποστηρίξουμε, να ενθαρρύνουμε, να συμβουλεύσουμε. Είχα τα φώτα της δημοσιότητας πάνω μου για μεγάλο χρονικό διάστημα κατά τη διάρκεια της ποδοσφαιρικής μου καριέρας. Είμαι ήρεμος και περήφανος και πιθανότατα τώρα η πληγή αρχίζει να κλείνει " Ποιος θα είναι ο ρόλος σας στην εταιρεία; «Ο ρόλος μου θα είναι να είμαι κομμάτι της εταιρείας και να διασφαλίσω την ηρεμία. Λέω ότι είμαι ένας τεράστιος εφεδρικός τροχός, αν θέλετε να με αποκαλείτε αντιπρόεδρο είναι μια χαρά. Είμαι ρεζέρβα για οτιδήποτε μπορεί να χρειαστεί η Parma. Ακόμα θα παραδίδω την εικόνα της Parma στο εξωτερικό, θα είμαι πάντα διαθέσιμος ανεξάρτητα από το οργανόγραμμα. Ο γάμος επισημοποιήθηκε τώρα και είμαι χαρούμενος. " Θα μπορούσαν να γίνουν ανταλλαγές με την κινεζική ομάδα; «Αυτές είναι αποφάσεις του Προέδρου, οι οποίες αξιολογούνται κατά μήκος του τρόπου. Είναι σαφές ότι στο μέλλον, σε τεχνικό επίπεδο και σε άλλα επίπεδα, θα ήταν ωραίο να δούμε συνεργασία μεταξύ των ομάδων. Ο Πρόεδρος δεν μιλάει πολύ αλλά με γεγονότα. Θα ήθελα η Parma να είναι σημαντική, να μην είναι κανένας μεγαλύτερος από την Parma Calcio. " Ποια ιδέα έχει για το ποδόσφαιρο ο Lizhang; «Στο ποδόσφαιρο της Κινάς αγόρασε μεγάλους παίκτες που έχουν αφήσει αντίκτυπο. Στη συνέχεια αρχίζει να μιλά για την ανάπτυξη νέων, την Ακαδημία και ως στόχο έχει θέσει να φέρει την Εθνική ομάδα της Κίνας στο Παγκόσμιο Κύπελλο. Θέλει να γράψει μια ιστορία. Όταν ο Lizhang μιλά πρώτα για το Collecchio και το Tardini με κάνει πολύ χαρούμενο. Όταν ένας πρόεδρος μιλά για τις δομές και τις ακαδημίες με ηρεμεί πολύ: ήξερα ότι είναι ένας άνθρωπος με κάποιο σχεδιασμό. Ο χρόνος θα μιλήσει. δεν μπορώ να πω τι θα κάνω σε τέσσερα ή πέντε χρόνια, ζω από μέρα σε μέρα. Σήμερα είμαι αντιπρόεδρος και κατά πάσα πιθανότητα θα συνεχίσω να διαδραματίζω αυτό το ρόλο. "

bottom of page