top of page

Di Cesare: Πήραμε τρεις πολύ σημαντικούς βαθμούς. Σήμερα δώσαμε απαντήσεις


Με το κεφάλι του "πυροβόλησε" τη Venezia επιτρέποντας στον σύλλογο του Δούκα να επιστρέψει στις νίκες μετά από τρεις συνεχόμενες ήττες. Μίλαμε για το Valerio Di Cesare που το πρώτο του γκολ με τη φανέλα των Gialloblu συνοδεύτηκε και με τη νίκη: «Ήταν μια σημαντική νίκη, σήμερα έπρεπε να δώσουμε μια απάντηση και τη δώσαμε. Είμαστε ευτυχείς. Κρατήστε αυτό που είπα μετά τον αγώνα με την Novara.Η Serie B είναι αυτή, δεν υπάρχουν εύκολα γήπεδα. Η Venezia είναι μια δύσκολη ομάδα που αμύνεται καλά, με πέντε αμυντικούς ξέραμε ότι θα ήταν δύσκολο να βρούμε δίχτυα.. . εκμεταλλευτήκαμε την ευκαιρία μου, λαμβάνοντας στο σπίτι αυτούς τους τρεις κρίσιμους αγώνες. Αυτό που μας λείπει είναι να τελειώνουμε τους αγώνες όταν έχουμε την ευκαιρία. Νομίζω ότι κάναμε ένα πολύ καλό πρώτο ημίχρονο. Η νίκη σήμερα ήταν ζωτικής σημασίας, διότι ερχόμασταν από μια αρνητική περίοδο ". Δεν είναι μόνο το γκολ, αλλά και το διώξιμο του προς το τέλος του αγώνα πάνω στη γραμμή:«Η αμυντική μου δράση μπροστά στη γραμμή έσωσε το αποτέλεσμα; είναι η δουλειά μου ... Σήμερα ήταν σημαντικό να ξεκινήσουμε ξανά από την αρχή μετά από τρεις ήττες. Επαναλαμβάνω, είναι η Serie Β. Τη περασμένη σεζόν η Benevento έχασε επτά αγώνες, στη συνέχεια ανέβηκε στη Serie A. Πρέπει να έχουμε ισορροπία, γνωρίζοντας ότι είμαστε μια καλή ομάδα που μπορεί και πρέπει να βελτιωθεί. Είμαστε μια νεοφώτιστη, είμαστε μια καλή ομάδα, θα πρέπει να δουλέψουμε για να αναπτυχθούμε. Νομίζω ότι τα αποτελέσματα θα έρθουν. Η συλλογικότητα της ομάδας στους πανηγυρισμούς μετά το γκολ μου έδωσε μεγάλη χαρά. Αφιερώνω το πρώτο μου γκολ με την Parma στην οικογένειά μου, στη γυναίκα μου και στα παιδιά μου, που κάνουν μεγάλες θυσίες να με ακολουθήσουν ».

bottom of page