top of page

Ceravolo: Δεν μπορεί να αρνηθεί κανείς τη Πάρμα. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ


Μετά τη νίκη με τη Νοβάρα ήρθαν τα πρώτα λόγια του Fabio Ceravolo, που έδωσε συνέντευξη σήμερα στο συνηθισμένο ραντεβού με το Τύπο. Αυτά είναι τα πρώτα του λόγια:. «Δύσκολα μπορείς να αρνηθείς την Πάρμα, ξέρω το σήμα και την ιστορία και στη συνέχεια είχα μια μακρά ερωτοτροπία, νομίζω ότι ήταν η σωστή επιλογή. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ και δεν βλέπω την ώρα να μπω στο γήπεδο». Ήταν πιο δύσκολο να φύγεις από τη Serie A ή από τη Μπενεβέντο; "Και τα δύο, είναι δύσκολο να φεύγεις από ένα μέρος που κατάφερες έναν τόσο αδύνατο στόχο, αλλά είναι μέρος της δουλειάς μας. Κλείνει μια πόρτα αλλά ανοίγει μια άλλη". Ποιες φιλοδοξίες μπορεί να έχει αυτή η Πάρμα; «Δεν υπάρχουν στόχοι, ζούμε βδομάδα με την εβδομάδα, τη περασμένη χρονιά αυτή ήταν η δύναμή μας». Αισθάνεσται ανταγωνισμό με το Calaiò στην επίθεση; "Όχι, είναι μέρος της δουλειάς, ακόμα κι αν είναι καλό για την ομάδα. Υπάρχουν σπουδαίοι παίκτες και θα υπάρχει χώρος για όλους".

Τι είδους επιθετικός είστε;

«Είμαι ένας κινητικός επιθετικός, μου αρέσει να επιτίθεμαι στο χώρο. Μπορώ να παίξω ως πρώτος επιθετικός αλλά και με ένα δίπλα μου, για τα υπόλοιπα ελπίζω να τα δείξω στο γήπεδο. Έκανα και τον εξτρέμ, αλλά ο ρόλος μου είναι ο πρώτος επιθετικός όπου στα προηγούμενα χρόνια κέρδισα πολλά " Σε φυσικό επίπεδο πώς είσαι; "Λοιπόν, την προηγούμενη Κυριακή επιλέξαμε να μην το ρισκάρουμε και είμαι έτοιμος για την επόμενη" Θέσατε ένα στόχο; Ένα όνειρο για την χρονιά; «Τα όνειρα τα πετυχαίνουμε στη πορεία, όταν θα αρχίσουμε να καταλάβουμε ποιοι είμαστε. Θέλουμε να κάνουμε τα πράγματα σωστά, αλλά και πάλι δεν υπάρχουν στόχοι. Στόχος μου είναι να σκοράρω όσο το δυνατό περισσότερο με ελάχιστο όριο τα διψήφια τέρματα.» Πώς βρήκατε τις προηγούμενες εμπειρίες σας στο βορρά, π.χ. στο Μπέργκαμο; "Η πρώτη εντύπωση είναι ένας αέρας από τη Serie A. Πολύ παρόμοιος με του Μπέργκαμο." Υπάρχει κάποιος παίκτης που σας έχει εμπνεύσει; "Νομίζω ότι ο Kalinic μου αρέσει πάρα πολύ, πάντα επιτίθεται στο βάθος και πάντα διασπά τις άμυνες. Έπειτα μου άρεσε πάντα ο Ronaldo". Από πού προέρχεται το ψευδώνυμο Belva(κτήνος); Έχετε ήδη κερδίσει δύο ανόδους από τη Serie B ... «Το κτήνος ήταν στις ημέρες μου στη Ρετζίνα, μου το έβγαλε ο Jacopo Balestri. Ας ελπίσουμε να το επαναλάβω και φέτος. Δεν απαιτώ το Belva, μπορείτε να με λέτε και Fabio» Γιατί επιλέξατε την Πάρμα; "Ήταν δύσκολο γιατί ήμουν ακόμα συνδεδεμένος με την Μπενεβέντο για δύο χρόνια. Όταν άκουσα ότι η Πάρμα επέμεινε σκέφτηκα ότι ήταν η σωστή επιλογή Πως ήταν οι πρώτες μέρες σας στην Πάρμα; «Σε πλήρης σύγχυση, όλα έγιναν σε μια βιασύνη, έτσι είμαι τώρα πιο σταθεροποιημένος. Θα χρειαστω λίγες μέρες. Από τους συμπαίκτες μου είχα παίξει μαζί με τους Barilla, Scozzarella και Lucarelli.»

bottom of page