top of page

Faggiano: Τώρα θα πρέπει να έχουμε την επίγνωση της δύναμης μας. Οι Garufo, Coly και Giorgino θα μεί


Η συνέντευξη Τύπου του Daniele Faggiano άγγιξε πάρα πολλά θέματα. Άρχισε με τον αγώνα ενάντια στην Ανκόνα μέχρι να φτάσει στην αγορά ΑΝΚΟΝΑ -. «Φαίνεται πολύ περίεργο το γεγονός ότι κάτι τόσο σημαντικό βγαίνει ένα λεπτό μετά το τέλος του αγώνα. Μου είπαν ότι υπήρχαν φωτογραφίες στο Facebook. Ήταν καλό για εμάς αυτή η απόφαση γιατί μας ενίσχυσε. Δεν νομίζω ότι ήταν μια πλοκή, ήταν ένα άσχημο αποτέλεσμα όμως μπορεί να συμβεί. Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, να αναλύουμε τα πράγματα. Θυμάμαι τα πράγματα, με ανέκριναν χωρίς πλοκή" . ΑΓΟΡΑ -.. «Νιώθω μια πιο χαλαρή στιγμή, ότι έχω λιγότερο γεμάτες σκέψεις, ποιους παίκτες να πάρω και ποιους εχθρούς έχω να αντιμετωπίσω. Αυτή είναι η μεταγραφική αγορά όμως. Δεν σκεφτόμουν μόνο τη Νοβάρα προσπαθώντας να είμαι και εκεί συγκεντρωμένος. Κινούμαι, είμαι πάντα σε κίνηση. Όταν η Νάπολη με κάλεσε να συμφωνήσω με τον Dezi ήταν στην απόσυρση στο Dimaro και ήμουν ήδη πίσω από την πόρτα του ξενοδοχείου. Ήρθα στο Μιλάνο με τους Pizzarotti, Carra, Ruby, Paini και Povolo. Αυτοί οι άνθρωποι με βοήθησαν πάρα πολύ και μέχρι να υπογράψει ο Ceravolo ήμουν σε δύσκολη θέση. Ο Ceravolo ήταν ένα είδωλο στο Μπενεβέντο και δεν ήταν εύκολο να τον πάρουμε. Ευχαριστώ τους Vigorito και Di Soma που κατανόησαν την επιθυμία του αγοριού. Η πρώτη επικοινωνία έγινε στις 3 το βράδυ ενώ όλοι κοιμούνταν. Ήταν μια αποφασιστική στιγμή. Δεν σταμάτησα ούτε στιγμή, θα ήθελα να κλείσω το τηλέφωνο όμως δεν μπορούσα. Τώρα σκέφτομαι να συνεχίσουμε από εκεί που αφήσαμε το παιχνίδι με τη Κρεμονέζε. Όταν μιλάω για εδραίωση, το κάνω επειδή δεν θέλω να δημιουργήσω αυτές τις προσδοκίες που μας κάνουν να πετάμε ψηλά. Δεν μπορώ να πω ότι θα παλέψουμε για τη σωτηρία, έχουμε δύο παίκτες ανά ρόλο, σε μερικούς ρόλους ακόμα και τρεις και οι αγώνες είναι πάρα πολλοί και ο καθένας το χρειάζεται. Αν χάσουμε έναν αγώνα ή δύο δεν ήρθε το τέλος, γι 'αυτό ζητώ ισορροπία. Είναι ένα ανταγωνιστικό επίπεδο πρωταθλήματος και όχι χαμηλό, αλλά θα ήθελα να χτίσω μια ισχυρή ομάδα για το εγγύς μέλλον. Δεν είχα πρώτη ή δεύτερη επιλογή, αλλά λειτουργικούς παίκτες. Έπρεπε να κάνω μια σκαλέτα για τα χρήματα: είτε αφορούσε το Caputo, είτε το Matri είτε Ceravolo είναι το που κυμαίνεται ο προϋπολογισμός. " CAPUTO -. «Οι πρώτες προσεγγίσεις δεν έγιναν με τον παίκτη, αλλά με την εταιρεία του η οποία με είπε όχι δύο φορές, αλλά δεν σταμάτησα. Κάναμε κάποιες προσφορές, τότε με είπαν ναι και με έστειλαν να μιλήσω με τον ποδοσφαιριστή. Το δεκαπενταύγουστο συναντηθήκαμε για τα συμβόλαια και στη συνέχεια συνέβη κάτι που δεν ξέρω και δεν μπορώ να εξηγήσω "

ΟΙ ΕΚΤΟΣ ΛΙΣΤΑΣ -.. «Δυστυχώς σε όσους δεν αρέσει η κατάσταση θα παραμείνει όπως είπαμε. Αυτοί που θα μείνουν έξω από τη λίστα μας είναι οι Coly, Giorgino και Garufo. Τους πήραμε όλους στη προετοιμασία και τους διεμήνυσα ότι αν δεν ήθελαν μπορούσαν να μην έρθουν Pinzolo. Οι τρεις που παρέμειναν εκτός λίστας ήξεραν ότι θα μείνουν εκτός. Χθες ήμουν νευρικός, αλλά εξακολουθώ να είμαι τώρα επειδή είναι παίκτες που παίρνουν λεφτά. Δεν έχω μιλήσει με τα αγόρια, σε κάποιες χώρες είναι ανοικτή η αγορά ακόμα θα δούμε. Ελπίζω η θέληση μας να περάσει στο γήπεδο."

bottom of page