top of page

Calaiò:"Το να δίνω μια βοήθεια στην ομάδα για μένα είναι το πιο σημαντικό πράγμα"


Ο Emanuele Calaiò, ο δημιουργός του γκολ που έκρινε τον αγώνα με τη Κρεμονέζε μίλησε στην αίθουσα Τύπου στο τέλος της συνάντησης: "Προσπαθώ πάντα να κάνω τη δουλειά μου. Είμαι ευτυχής γιατί εκτός από το γκολ τα πήγα καλά με δεδομένο ότι έπαιζα πολύ για την ομάδα, έκανα πολλά. Για μένα είναι σημαντικό να δίνω μια βοήθεια στους συμπαίκτες μου και να διαθέσω την εμπειρία μου ". Σήμερα έχουμε δει μια όμορφη Πάρμα, αλλά πάνω απ 'όλα συμπαγής: "Πιστεύω ότι αυτός είναι ο στόχος μας: να είμαστε συμπαγείς στις αντεπιθέσεις, να μην παραχωρούμε τέρματα και να κάνουμε γκολ τις ευκαιρίες που μας δίνονται για να κερδίζουμε τους αγώνες. Στη Serie B είναι σημαντική η άμυνα: σε αυτή τη κατηγορία υπάρχουν πολύ δυνατές επιθέσεις". Είναι καλή ευθύνη για αυτήν που πήρατε αποφασίζοντας να βάλετε το πέναλτι "Στα 35 μου ειλικρινά δεν μου λείπει το θάρρος. Δεν κάνουν λάθος μόνο όσοι δεν βαράνε πέναλτι. Έχω βάλει πάρα πολλά στην καριέρα μου, αλλά έχω αστοχήσει και σε πάρα πολλά: είναι σημαντικό να είσαι ψυχρός και να έχεις προσωπικότητα".

bottom of page