top of page

Η παρουσίαση του νέου προπονητή της γυναικείας ομάδας Andrea Bazzini


Πραγματοποιήθηκε σήμερα το απόγευμα στην αίθουσα πολυμέσων του αθλητικού κέντρου Collecchio η συνέντευξη Τύπου, όπου ο νέος επικεφαλής της Ομάδας Νέων και Γυναικών της Πάρμα Calcio 1913 Luca Piazzi,παρουσίασε το νέο προπονητή της ομάδας Γυναικών Andrea Bazzini. «Ο προπονητής που έχουμε επιλέξει να κατευθύνει την ομάδα γυναικών - είπε ο Piazzi - είναι ο Andrea Bazzini, γιατί πιστεύουμε ότι βάζοντας μια φιγούρα από το ανδρικό ποδόσφαιρο αυτή τη στιγμή μπορεί να είναι για μας μια στροφή, και πιστεύουμε ότι είναι μια επιλογή που θα μας φέρει πλεονεκτήματα . Γνωρίζουμε τον προπονητή και αποφασίσαμε ότι μπορεί να είναι η αρχή μιας διαδρομής. Πιστεύουμε ότι μπορούμε να ξεκινήσουμε καλά, με ενθουσιασμό και με την επιθυμία να αποδείξουμε ότι η Πάρμα μπορεί να τα πάει καλά και μπορεί να δημιουργήσει κάτι συνεχές, το οποίο έχει μια ακολουθία και μια ανάπτυξη. " Ο προπονητής Andrea Bazzini, πρώην προπονητής της CUS Πάρμα και στον τομέα της ακαδημίας της Γιουβέντους κατέστησε σαφές ότι γι 'αυτόν το θηλυκό ποδόσφαιρο είναι μια νέα εμπειρία, αλλά η μπάλα «είναι το ίδιο για τις γυναίκες όσο και για τους άνδρες»: «Είμαι ευτυχής και περήφανος για αυτή τη μεγάλη ευκαιρία που δέχτημα χωρίς κανένα δισταγμό. Προέρχομαι από το ανδρικό ποδόσφαιρο αλλά αυτό για μένα δεν είναι πρόβλημα: πράγματι, είναι μια διπλή πρόκληση που ευχαρίστως καλωσορίζω και είμαι πεπεισμένος ότι θα τα πάμε καλά. Η εταιρεία είναι φιλόδοξη και εγώ το ίδιο. " Στο συνέδριο παρέστη επίσης η Team Manager της γυναικείας ομάδας της Πάρμα Cristina Romanini η οποία παρουσίασε το Open Day που θα πραγματοποιηθεί αύριο Τετάρτη 2 Αυγούστου 2017 στο Collecchio: «Αποφασίστηκε να αφιερωθεί μια ημέρα για την αξιολόγηση πολλών νεαρών ποδοσφαιριστριών στο έδαφός μας. Πρόκειται για μια δραστηριότητα που υποστηρίζεται έντονα από την εταιρεία και η συνάντηση είναι ανοιχτή σε όλα τα κορίτσια που έχουν συμπληρώσει το δέκατο τέταρτο έτος της ηλικίας τους. Εγώ προσωπικά είμαι πολύ χαρούμενή για αυτή την ημέρα και μακάρι να έπαιζα και εγώ όμως είμαι πολύ μεγάλη πλέον. Ελπίζω να λάβουν μέρος πολλά κορίτσια"

bottom of page