top of page

Ατζέντης Citro:"Η Πάρμα είναι η πρώτη επιλογή όμως τα πάντα εξαρτώνται από τον D'Aversa. Ο


Μιλώντας στα μικρόφωνα του ParmaLive.com, ο ατζέντης Alberto Bergossi προσπάθησε να ρίξει φως σχετικά με το μέλλον του πελάτη του Nicola Citro: «Η συμμετοχή της Πάρμα υπάρχει, είναι πραγματική. Μίλησα με τον αθλητικό τους διευθυντή πριν από τρεις ημέρες, και μου είπε ότι από τη στιγμή που επιστρέψει ο προπονητής τους θα κάνουν μια κουβέντα για τη περίπτωση του. Ο Citro έχει άλλες προτάσεις όμως η πρώτη του επιλογή είναι η Πάρμα και ειλικρινά θα δώσει προτεραιότητα στην Πάρμα:... πιστεύω ότι είναι το καλύτερο μέρος. Με λίγα λόγια ο D'Aversa και ο Faggiano πρέπει να μου δώσουν σύντομα μια οριστική απάντηση. Για το Faggiano είμαι σίγουρος, δεν ξέρω για το προπονητή. Θέλουμε ο παίκτης να επικροτηθεί, αν μη τι άλλο επειδή ο Citro κοστίζει κάποια χρήματα. Δεν το πηγαίνω κάπου γιατί έχει και άλλες προσφορές. Όμως επαναλαμβάνω η Πάρμα είναι η πρώτη επιλογή " Σε μια πρόσφατη συνέντευξή του όμως αναφέρθηκε στην Αβελίνο ως πρώτη επιλογή ... «Από την Αβελίνο μου αρνούνται κάτι τέτοιο. Έχω παίξει επίσης εκεί. Όμως δεν μιλάμε για την Αβελίνο ως πρώτη επιλογή, πιστεύω ότι ο δημοσιογράφος είναι λίγο συγκεχυμένος. Ο παίκτης έχει ενδιαφέρον και από άλλες εταιρείες. Ποιες; «Εκτός από την Πάρμα, υπάρχουν η Φροζινόνε και η Εντέλλα». Διαβάζουμε επίσης για ενδιαφέρον από την πλευρά της Τσεζένα. «Ναι, αλλά το πρόβλημα της Τσεζένα είναι αντικειμενικά ότι δεν έχει τόσα λεφτά για τη κάρτα του. Θα ενδιαφερόταν για το παίκτη μόνο αν ήταν ελεύθερος. Ως εκ τούτου κατά τη γνώμη μου, οι πιο πιθανοί προορισμοί είναι η Φροζινόνε, η Αβελίνο και η Πάρμα. Αν ο προπονητής των σταυροφόρων δώσει την έγκρισή του θα μπορούσε να πάει και την επόμενη εβδομάδα:.. το μόνο σίγουρο είναι ότι ο άνδρας δεν θέλει να μείνει στη Τράπανι " Ο Salvatori είπε ότι δεν έχουν έρθει συγκεκριμένες προσφορές προς τη Τράπανι. Είναι πραγματικά έτσι; «Οι συγκεκριμένες προσφορές έχουν φθάσει, αλλά η Τράπανι ίσως ζητά πάρα πολλά λεφτά για ένα παίκτη που θα φύγει...». Η παρουσία του Faggiano στη Πάρμα θα μπορούσε να είναι ένας καθοριστικός παράγοντας για την επιτυχία της συμφωνίας; «Ναι, ο Faggiano ξέρει το Citro, τόσο ω παίκτη όσο και ως άνθρωπο, πιστεύω ο Daniel θέλει πραγματικά να τον πάρει στην Πάρμα:.. Όπως ανέφερα νομίζω ότι εξαρτάται πολύ από τον προπονητή τους» Πώς βλέπετε την αγορά της Πάρμα; «Νομίζω ότι κάνει μια καλή αγορά, αλλά ο Faggiano θα κάνει και πιο σημαντική. Μου αρέσει το στοίχημα «που συνήθως κάνει, έχει πάρει αρκετούς παίκτες από την Lega Pro ή ακόμα και από την επαρχία. Όμως κατά τη γνώμη μου πρέπει να κάνει και άλλα πράγματα Μπροστά; «Ναι, στην επίθεση. Όμως κατά τη γνώμη μου,και στη μεσαία γραμμή.»

bottom of page