top of page

Ο Piazzi ανακοίνωσε: «Πάω στην Parma για να φέρω τις ιδέες μου.


Ο γενικός διευθυντής της Sudtirol, Luca Piazzi , πάει στην Parma. Αυτό ανακοινώθηκε από τον ίδιο, όπως αναφέρθηκε από το altoadige.gelocal.it . «Έχω αναλάβει τη θέση του επικεφαλή της ανάπτυξης των νέων, στην μεθοδολογία και στο σκαουτινγκ δήλωσε ο Piazzi. Είναι εργασίες μέσα στις δυνατότητές μου. Μου αρέσει να οικοδομήσουμε και να εργαστούμε πάνω σε ένα πρότζεκτ. Μην το θεωρούν ένα σημείο αναχώρησης ή άφιξης. Είναι μια συναρπαστική λύση που θα μου επιτρέψει να εφαρμόσω ένα καινοτόμο έργο σε σχέση με αυτά τα κλασικά. Η Πάρμα θέλει να ανακαταλάβει ένα μέρος της κορυφής που αποτελεί σημαντική προτεραιότητα και αυτό με ιντριγκάρει πολύ.

Ο στόχος μου;

Θα προσπαθήσουμε να οικοδομήσουμε ένα μονοπάτι σε διάφορες κατηγορίες, με τη φιλοσοφία του παιχνίδιου που θα μπορεί επίσης να αντανακλά την πρώτη ομάδα. Επίσης, θα δημιουργηθούν συνέργειες σε διάφορους τομείς της ομάδας, σχετικά με την εκπαίδευση, την έρευνα και το κέντρο μελέτης.

Στην Inter και Juventus;

Ναι, έχω προσπαθήσει, αλλά αυτό το προτζεκτ έχει ήδη μελετηθεί και ξεκίνησε με δική τους φιλοσοφία. Προτίμησα να κάνω μια διαφορετική επιλογή, έτσι ώστε να έχουν την ευκαιρία να επεκτείνουν το δημιουργικό τομέα. Στην Parma υπάρχει μια ευκαιρία να κάνουμε κάτι φιλόδοξο, φέρνοντας τις ιδέες μου. Είναι μια δύσκολη πρόκληση, αλλά πολύ συναρπαστική. Όλο αυτό με γεμίζει με μεγάλη ικανοποίηση. "

bottom of page