top of page

Sebastian Frey, ο θρύλος της Parma Calcio, επισκεύθηκε το Μουσείο: Αυτή η ομάδα και η φανέλα, έγραψα


Ο Sebastien Frey, ο γαλλος τερματοφύλακας της Parma Calcio για τέσσερις σεζόν (2001-2005), όπου έπαιξε συνολικά 158 αγώνες και κέρδισε το Κύπελλο Ιταλίας το 2002 και ήταν ο πρωταγωνιστής στο παιχνίδι των πλέι-οφ σωτηρίας εναντίον της Bologna στις 18 Ιουνίου 2005, ήταν σήμερα στην Parma, όπως συχνά συμβαίνει μιας και έχει διατηρήσει πολλές φιλίες.

Γνωρίζοντας το πρόσφατο άνοιγμα του Μουσείου της Parma »Ernesto Ceresini», ο Sheba ήθελε να το επισκεφτεί:

Αυτό το μουσείο είναι υπέροχο. Είμαι περήφανος που είχα την ευκαιρία να το επισκεφθώ και να δω τον εαυτό μου σε αυτό. Την περηφάνια που είχα όταν πρωταγωνιστουσα πρέπει να έχουν όλοι που καλούνται να παίξουν για αυτή την ένδοξη φανέλα, για την ομάδα αυτή που έχει γράψει ιστορία στο ιταλικό και ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο. Το μουσείο ήταν μια μεγάλη ιδέα. Οι άνθρωποι πρέπει να συνειδητοποιήσουν πόσο σημαντικό είναι αυτό για το σύλλογο και αυτήν την όμορφη και βαριά φανέλα. Η Parma με έχει σεβαστεί, όπως έχω σεβαστει εγώ την φανέλα της. Για τις νέες γενιές των παικτών στέλνω το μήνυμα ότι όσοι φορούν αυτή την φανέλα είναι τιμή. Αυτή η Parma ανεβαίνει, μετά από μια πτώχευση για την οποία έχω πολλή οργή. Η θέση της είναι στην Serie A.

bottom of page