top of page

Scavone:" Για να κερδίσουμε τη Lega Pro πρέπει να έχουμε ομαδικό πνεύμα, κυνικότητα και αποφασι


Ο Manuel Scavone είναι ντυμένος Gialloblu εδώ και μια εβδομάδα και παρουσιάστηκε στον Τύπο σήμερα το απόγευμα. : «Επέλεξα τη Parma για την σοβαρότητα που μου έστειλαν οι διευθυντές. Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ:. Είμαι σε μια σημαντική εταιρεία σε μια σημαντική πλατεία, με σημαντικούς στόχους τώρα .. για μένα μέτρησε και το έργο της ομάδας για την επίτευξη των στόχων που έχουμε θέσει.

Ο ρόλος μου;

Είμαι ένας μέσος όχι πολύ δυνατός αλλά ιδιαίτερα ψηλός: είμαι λεπτός και χωρίς μια μεγάλη μυϊκή μάζα. Είμαι ένας παίκτης που ξέρει πώς να σκοράρει και ξέρει από τακτική, διαβάζω καταστάσεις. Θα αφήσω τους οπαδούς να κρίνουν την ποιότητα μου, ελπίζω με θετικό τρόπο.Έκανα τον επιθετικό μέσο στο παρελθόν για τις απαιτήσεις της ομάδας, αλλά δεν είναι ο φυσικός μου ρόλος. Ας πούμε ότι ξεκινώ για την ομάδα μου.

Αν μου αρέσει ο Parolo;

Έχω παρόμοια χαρακτηριστικά με αυτόν, αλλά απολύτως δεν θέλω να συγκρίνω τον εαυτό μου με έναν παίκτη ο οποίος έκανε ένα συγκλονιστικό Euro. Θέλω να τα πάω καλά με πολύ ταπείνωση. Επίσης, επειδή στη Lega Pro πρέπει να κερδίσεις με ένα μεγάλο ομαδικό πνεύμα και νομίζω ότι ήδη υπάρχει. Χρησιμεύουν επίσης η κυνικότητα και η αποφασιστικότητα: θα πρέπει να πάμε στον πόλεμο σε κάθε παιχνίδι. Από τεχνική άποψη, έπειτα αυτή η ομάδα έχει πολλά και νομίζω ότι θα είναι το νικητήριο όπλο.

Δεν θα αγωνιστώ στη Serie B;

Θα μπορούσα να μείνω ήσυχα στη Vercelli, γιατί είχα ακόμα δύο χρόνια στο συμβόλαιό μου. Αλλά εξεπλάγην ευχάριστα από τον ενθουσιασμό και το έργο της Parma. Οι δύο διευθυντές με παρακολουθούσαν για μεγάλο χρονικό διάστημα, ξέρω πως με αποτίμησαν. Συνάντησα επίσης ένα θετικό γεγονός: Έχω βρει μια κλειστή ομάδα με θέληση για δουλειά. Προσπαθώ να προσαρμοστώ σε μια ομάδα που πέρυσι έκανε ένα απίστευτο πρωτάθλημα μπροστά σε μια απολαυστική Curva για το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο.Αλλά πρέπει να καταλάβουμε ότι είμαστε στη Lega Pro και όχι μόνο επειδή λεγόμαστε Parma θα κερδίσουμε: Δεν είναι ποτέ εύκολο να κερδίσεις την άνοδο, ειδικά φέτος, όταν θα υπάρξουν μεγάλες ομάδες. Γνωρίζω ήδη μερικούς από τους παίκτες του ρόστερ: με κάποιους έπαιξα μαζί τους, με άλλους εναντίον τους".

bottom of page