top of page

Porcari:"Έχω μια καρδιά παρμεζάνα.Θα ήταν αδύνατο να απορρίψω μια πρόταση από τους Gialloblu&qu


Μίλησε στο "Calcioducale", ο μέσος Filippo Porcari , που ανήκει στη Bari αλλά την τελευταία σεζόν αγωνίστηκε Carpi, για το υποτιθέμενο ενδιαφέρον της Parma: «Αυτή τη στιγμή προέρχομαι από έναν υποβιβασμό και δεν είμαι στα καλύτερα μου. Τέλος πάντων, είμαι ένας παίκτης της Bari και στάλθηκα δανεικός στη Carpi. Προφανώς αν είναι να πάρω μια κλήση από τη Parma, θα ήταν αδύνατο να αρνηθώ ανεξάρτητα από την κατηγορία που αγωνίζεται. Ειδικά για μένα έχω μια καρδιά παρμεζάνα. θα ήταν τιμή μου να επιστρέψω στην Parma, αλλά αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει τίποτα το συγκεκριμένο. »

Δεν υπήρξε καμία επαφή, έπειτα; "Ούτε καν, για τώρα δεν υπήρχε τίποτα. Μέχρι χθες ήμουν στην Serie Α με τη Carpi, δεν με κάλεσε κανείς. Από ό, τι έχει ειπωθεί, τίποτα δεν είναι αλήθεια.Είπα στον ατζέντη μου να μην μου τηλεφωνήσει μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος, γιατί ήθελα να επικεντρωθώ μόνο στην Carpi. "

Το έτος της σύμβασης με την Bari θα μπορούσε να αποτελέσει εμπόδιο; "Όχι, μπορεί να ανταποκριθεί, τόσο στη μία πλευρά όσο και σττην άλλη."

Μπορείτε να πάτε στην Parma με τη μορφή δανεισμού; "Θα πρέπει να δούμε τι θα συμβεί στο Bari, τι προθέσεις έχουν,τι θέλουν να κάνουν με μένα. Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα να εκτιμηθουν. Σίγουρα αν υπήρχε η δυνατότητα να πάω στη Parma θα ήθελα και θα το σκεφτόμουν πάρα πολύ σοβαρά. "

Τι παίκτης είσαι; "Προτιμώ να παίζω στο κεντρο μπροστά από το δίδυμο της άμυνας σε μια μεσαία γραμμή των τριών. Αλλά μπορώ να παίξω ακόμα και στους δύο και να είμαι ένας από τους δύο παραγωγικούς μέσους

Τι γνώμη έχετε για την Parma της περασμένης σεζόν; "Νομίζω ότι οι αντίπαλοι φοβούνται να παίζουν με τη Parma στο άκουσμα μόνο της Parma. Χτίστηκε μια μεγάλη αποτελούμενη από πάρα πολύ καλούς παίκτες όπως ο Corapi, ο Baraye και ο Miglietta. Τα αποτελέσματα φαίνονται. "

bottom of page