top of page

Lucarelli:"Νιώθω ιδιαίτερα τιμή για αυτό το βραβεία γιατί δίνεται από εκείνους που έχτισαν την


Οι Ex Gialloblù, με την ευκαιρία της παραδοσιακής γιορτής τέλος της σεζόν, φέτος δημιούργησαν ένα νέο βραβείο, που ονομάζεται «σημαία Crociata», το οποίο αποδόθηκε στον καπετάνιο Alessandro Lucarelli.

Τα λόγια του αρχηγού για το βραβείο

Στην καριέρα μου ως παίκτης η εμπειρία εδώ στην Parma, η οποία την επόμενη σεζόν θα φτάσετε στην ένατη συνεχή χρονιά, είναι αυτή που μου έδωσε περισσότερα από την αθλητική και την ανθρώπινη άποψη. Νιώθω ένας Παρμεζάνος. Για την αγάπη και την εκτίμηση που μου δείχνει κάθε μέρα η Parma. Σας ευχαριστώ.Είναι μια αμοιβαία αίσθηση. Το βραβείο αυτό με γεμίζει με υπερηφάνεια, διότι αποδίδεται από εκείνους που χτίστηκε, ακόμα και στα ηρωικά χρόνια, η αιωνόβια ιστορία της Parma Calcio. Ο ενθουσιασμός που έχω βιώσει αυτό το έτος, στη Serie D, αυτή η ομάδα και αυτή η πόλη στο παρελθόν εδώ, ακόμα και στη Serie A, ποτέ δεν τον είχα δει. Το μυστικό της επιτυχίας μας ήταν η ενότητα του σκοπού μεταξύ μιας αυθεντικής ομάδα, της εταιρείας, των οπαδών και της πόλη. Είμαστε ένα θεμελιώδες και ιδιαίτερο στοιχείο που πρέπει να προστατευθεί και να προωθηθεί, διότι τόσο περισσότερο θα προχωράμε στο ταξίδι μας, θα συναντήσουμε περισσότερες δυσκολίες και μόνο αν είμαι ενωμένοι θα είμαστε σε θέση να κάνουμε μια κίνηση ακόμα. Θα ήθελα να δώσω ένα χαιρετισμό σε έναν υποστηρικτή μας, ο οποίος είχε ένα ατύχημα πριν από δύο ημέρες, ο Paolo Catellani, που όλοι τον γνωρίζουμε ως «Lupo». Γνωρίζουμε ότι αντιδρά σθεναρά. Δράττομαι της ευκαιρίας να του πω ότι εγώ τον περιμένω στη Curva Nord κατά την έναρξη της νέας σεζόν.

bottom of page