top of page

Η συνάντηση του Melandri και του Messina με τα παιδιά του δημοτικού σχολείου του Borgotaro


Σήμερα το πρωί, για το # pensapulito, για τη Parma Calcio ο Daniele 'Melandri, ο Michele Messina και ο βοηθός προπονητή Bruno Redolfi, συνάντησαν τα παιδιά του δημοτικού σχολείου της Borgotaro,

Melandri:"Έβαλα 11 γκολ φέτος. Δεν σταματάμε οποιαδήποτε δυσκολία, πρέπει πάντα να προσπαθούμε να τις ξεπεράσουμε. Στην περίπτωσή μας καλούμαστε να δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας, προσπαθώ πάντα να δίνω το καλύτερο ακόμα και όταν έρχομαι από τον πάγκο, αν και οι ικανότητες ενός ατόμου από μόνες τους χωρίς την υπόλοιπη ομάδα δεν οδηγούν πουθενά.

Messina:"Το ποδόσφαιρο είναι πρώτα απ 'όλα διασκέδαση, θα πρέπει να διασκεδάζετε, αλλά θα πρέπει επίσης να διαβάζετε. Το σχολείο και ο αθλητισμός μπορεί να γίνει με τον ίδιο τρόπο. Νομίζω ότι η μεγαλύτερη θυσία είναι ότι δεν βλέπω τα αγαπημένα μου πρόσωπα, αισθάνομαι την απουσία τους, αλλά είμαι χαρούμενος και επικεντρωμένος σε αυτό που κάνω. Η ανάπτυξη της νεολαίας και της πρώτης ομάδας είναι διαφορετική, όταν έφτασα στη Parma με οπαδούς τέτοιου είδους θα έπρεπε να καταλάβω μερικά πράγματα που έχω διδαχθεί από τους προπονητές και τους συμπαίκτες μου".

Redolfi:"Πριν από μερικά χρόνια η εταιρεία είχε άλλο όνομα, Parma A.C.. Τη πρώτη μου επαφή την είχα εδώ στο Borgotaro, ήμουν ένας τεχνικός στον τομέα της νεολαίας και παρακολούθησα επιμορφωτικά μαθήματα, στα οποία υπήρχαν και ο Buffon και ο Ermes Fulgoni. Το να βρίσκομαι εδώ είναι μεγάλο συναίσθημα, με κάνει να θυμάμαι όταν άρχισα να δουλεύω με αυτό το μεγάλο σύλλογο που προσπαθούμε να τον επαναφέρουμε εκεί που του αξίζει. Θέλουμε να διδάξουμε τις κοινές αξίες μιας καλής εκπαίδευσης και σεβασμού, είναι το σύμβολο αυτής της χρονιάς. Κάναμε μια μεγάλη ομάδα και ένα μεγάλο γκρουπ, που γεννήθηκε χάρη σε αυτές τις αξίες"

bottom of page