top of page

Matteo Bagnaresi: Ένα γράμμα από ένα φίλο του στη μνήμη του


Στη συμπλήρωση οκτώ χρόνων από τον τραγικό θάνατο του Matteo Bagnaresi στον αυτοκινητόδρομο του Τορίνο που έλαβε χώρα στις 30 Μαρτίου του 2008, ένας φίλος της Curva Nord αποφάσισε να δημοσιεύσει ένα e-mail στην ιστοσελίδα των BOYS και αρχίζει ως εξής: "Γεια σου Matteo, ενώ πρόκειται να γράψω έχουν περάσει οκτώ χρόνια από εκείνη την μοιραία ημέρα κατά την οποία έχουμε μείνει. Για να είμαι ειλικρινής σκέφτομαι τώρα ότι είναι το μόνο ταξίδι που θα ήθελα να χάσω ζωή μου, στις 30 Μαρτίου του 2008 στο Torino έναντι της Juventus. ήταν δύο πούλμαν και ήμουν σε εκείνο στο οποίο ΄ήσουν ΕΣΥ, θυμάμαι εκείνη την ημέρα σαν να ήταν χθες, ακόμη και αν έχει περάσει ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, και αν εκείνη τη περίοδο ήμουν είκοσι και ήμουν λίγο περισσότερο από ένα νεαρό παιδί όπως λένε στη Curva Nord"

bottom of page