top of page

Η σχεδιάστρια απαντά στους BOYS:"Δεν έχω σκοπό να κλέψω, με ενδιαφέρει μόνο η ομαδική δουλειά&q


Μετά από την ανακοίνωση των BOYS που κυκλοφόρησε χθες με τίτλο "Έξω οι έμποροι από τον Ναό" (κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε) ήρθε η απάντηση από τη Stefania Ceccolin, γνωστή και ως Stefy Go, σχεδιάστρια που αναφέρθηκε δεόντως από τους Ultras το μήνυμά τους.

Το E-mail που στάλθηκε στους ίδιους τους BOYS στάλθηκε στο Parmafanzine.it σήμερα το απόγευμα, και δημοσιεύουμε παρακάτω:

"Καλησπέρα, μέσω του Facebook έχω διαβάσει και λάβει γνώση του τι έχετε ανακοινώσει σήμερα, η σχεδιάστρια και σε κάθε περίπτωση το άτομο ως επιχειρηματίας και όχι ως έμπορος είναι δική σας αληθινή! η Stefania Ceccolin γεννήθηκε στην Parma και ζει στην Parma. Λυπάμαι που έχω δημιουργήσει αυτή την αναταραχή, δεν ήταν και δεν είναι στις βλέψεις μου ... και δεν είναι καν προς το συμφέρον μου ... να κλέψω! Τα εμπορεύματα κατάλαβα ότι φέρουν το λογότυπό μου, όπως έχετε και τα δικά σας πάντα. Οι οπαδοί της Parma είναι πολλές, όπως και τα αγόρια και όπως πολλοί που πηγαίνουν στη Curva. Η Parma είναι στη Serie D, επιστρέφουμε και ήθελα να προσφέρω κάτι διαφορετικό. Για να ωθήσω τον ενθουσιασμό, όπως ήταν στη δεκαετία του '90, όταν εγώ ... καλά, όντας τότε πολύ νέα παρακολουθούσα αγώνες

Έχω πληρώσει εισιτήριο για κάθε φορά που έρχομαι στην Tribuna ή στη Curva Nord! Το διασκεδάζω και με άλλα κορίτσια, γυναίκες που θέλουν να ξαναζήσουν ... τα παιχνίδια της Parma. Είμαι μια αθλητική γυναίκα, δεν εξειδικεύομαι το ποδόσφαιρο! Πάντα πουλάω έξω από το γήπεδο ... ζήτησα άδεια στο Valdagno και στο Forli για να πουλήσω τα εμπορεύματα μου. Στην Curva της Parma ποτέ δεν πωλούσα στο εσωτερικό, πάντα έξω από το γήπεδο. Τα εμπορεύματα μου σαν tifosi..είναι ορισμένων θέσεων και των Boys, ποτέ δεν έχω αναγκαστεί ή να κάνω διακρίσεις διαφήμισης σε άλλους ... !!! Και προτείνω τα εμπορεύματα μου επειδή είμαι οπαδός και θαυμάστρια της Parma.

Η κουκούλα είναι διαφορετική από την δίκη σας, η δική μου φέρνει περισσότερο σε ένα δώρο απλό Crociato, Parma και Crociato!!! Όσο για τα πανό δεν έχω και δεν έχω διαφημίσει ποτέ σε διάφορα στάδια. Είμαι μια γυναίκα, πιστή επιχειρηματίας, ξέρω τους κανόνες του παιχνιδιού και δεν θέλετε να το βήμα σε εγρήγορση κανενός. Να κρίνομαι και να αποκαλούμαι ως έμπορος που γεμίζω τις τσέπες χρησιμοποιώντας την Curva Nord, είναι άσεμνο. Μάλλον πρόκειται να ομαδικό παιχνίδι. Χώρο και για ό, τι είναι σε ρε .. !!!

Έκανα ένα λάθος κατά λάθος, ποτέ δεν έχω μιλήσει σε σας. Από την άλλη πλευρά είναι μόλις 2 μήνες! Είμαι πρόθυμη να έχουμε μια συνάντηση στο γραφείο σας για να το διευκρινίσουμε κατά πρόσωπο !! ".

bottom of page